Lue keskustelun säännöt.
Miten teen soijarouheesta hyvää ruokaa?
06.05.2007 |
Olen tehnyt kuten soijarouhepussin kyljessä sanotaan; liottanut, maustanut jne.. Olisiko hyviä vinkkejä/reseptejä miten siitä tulisi maukasta ja voisin huijata itseäni ja perhettä syömään sitä jauhelihan korvikkeena??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla