Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jos vi*'uilet mulle, niin vi*'*uilen sulle

Vierailija
04.09.2015 |

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanailu on mukavaa kun molemmat sen ymmärtää

Vierailija
2/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:28"]

Sanailu on mukavaa kun molemmat sen ymmärtää

[/quote]Minä en ymmärrä ulkonäön kovaäänistä moittimista esimerkiksi. Sillon annan aina samalla mitalla takasin, tai itse asiassa satakertasena koska en tule lopettamaan. Mulla on hyvä kasvomuisti. Ja isken kaikkiin heikkoihin kohtiin sinussa, murennan sinut pala palalta. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

Vierailija
4/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"]

Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

[/quote]Ei tarvitse -AP

Vierailija
5/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"]

Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

[/quote]Ei tarvitse -AP

[/quote]

 

Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta.

Vierailija
6/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut peilin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on sinusta kypsää ja sivistynyttä käytöstä? Onneksi en tunne sinua.

Vierailija
8/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"]

Oletko kokeillut peilin kanssa

[/quote]kyl -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:38"]

Ja tuo on sinusta kypsää ja sivistynyttä käytöstä? Onneksi en tunne sinua.

[/quote]Osaatko lukea pahvi. Olen aina kohtelias. MUTTA jos minulle ilkeillään niin ilkeilen takas enkä lopeta. Siihen asti olen lauhkea kuin lammas -AP

Vierailija
10/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miltä kultakimpaleelta ja henkisesti tasa-painoiselta naiselta aloittaja vaikuttaa!

Menetkö kanssani naimisiin, oi unelmieni prinsessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 
[/quote]

You go girl!

Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?!

Vierailija
12/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:38"]Ja tuo on sinusta kypsää ja sivistynyttä käytöstä? Onneksi en tunne sinua.
[/quote]

Väittikö ap jotain kypsyydestä ja sivistyksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 
[/quote]

You go girl!

Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?!
[/quote]

Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suunsoittoa

Vierailija
14/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein auot?

T: Mies

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] You go girl! Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?!

[/quote]Kiitti, systeri -AP

Vierailija
16/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:40"]Oi miltä kultakimpaleelta ja henkisesti tasa-painoiselta naiselta aloittaja vaikuttaa!

Menetkö kanssani naimisiin, oi unelmieni prinsessa?
[/quote]

Ihan turha aukoa päätä.
Oletteko oikeasti sitä mieltä, että tuollaiset kusipäät saa mielensä mukaan huudella? Ja lisäks naiselle... mikä moraali.
Ja takasko ei sitten saa hyökätä? Pitää vain alistua? Naisparat. Miehet on teidät aivopessyt.

Älä huoli ap, se oli vaan joku kypsymätön idiootti joka yritti tehdä suhun vaikutuksen.

Vierailija
17/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] You go girl! Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?! [/quote] Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suihinottoa.

[/quote]

Ei ole pakko, jos et tykkää.

 

Vierailija
18/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"]Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.
[/quote]

Haista.

Vierailija
19/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:44"]

Mitä oikein auot?

T: Mies

 

[/quote]Eksy mun tielle, niin saat selville -AP

Vierailija
20/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:44"]

Mitä oikein auot?

T: Mies

 

[/quote]Eksy mun tielle, niin saat selville -AP

[/quote]

Onko sulla auto? Lada?