Mies jos vi*'uilet mulle, niin vi*'*uilen sulle
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?
[/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP
[/quote]
Aivan!
Nyt siskot unohdetaan äijät!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]
Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.
[/quote]
Ei oikein viitsi tuhlata hyvää käytöstä tai sivistyssanoja jollekin kusipäälle.
Ei helmiä sioille.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa? [/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP [/quote] Aivan! Nyt siskot unohdetaan äijät!
[/quote]
Huoh ;( Facepalm
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]
Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.
[/quote]No nyrkeinkö sitten. No kyllä sekin kelpaa mulle -AP
[/quote]
Nyrkein vaan jos ei rakki tajua lopettaa.
Oppiipahan olemaan hiljaa kun sulle puhuu![quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]
Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.
[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[/quote]
Miehet on ewwww
Jep, tuo väkivalta on se vika keino, mutta en kaihda sitäkään jos sellanen tilanne tulee -AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch.
[/quote]
Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch. [/quote] Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?
[/quote]Me elämme läpeensä patriarkaalisessa yhteiskunnassa edelleen.Täytyy oppia luottamaan itseensä koska muuten asiat kusee ja pahasti. Jos tukea ei saa on oltava vahva pää. -AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch. [/quote] Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?
[/quote]Me elämme läpeensä patriarkaalisessa yhteiskunnassa edelleen.Täytyy oppia luottamaan itseensä koska muuten asiat kusee ja pahasti. Jos tukea ei saa on oltava vahva pää. -AP
[/quote]
Mistä näin päättelet?
T: Mies
No niin lapsukaiset, koettakaamme kaikki olla nätisti ja käyttäytyä asiallisesti täällä elämän heikkalaatikolla. =)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]
Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.
[/quote]No nyrkeinkö sitten. No kyllä sekin kelpaa mulle -AP