Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jos vi*'uilet mulle, niin vi*'*uilen sulle

Vierailija
04.09.2015 |

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP

[/quote]

Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.

[/quote]No nyrkeinkö sitten. No kyllä sekin kelpaa mulle -AP

Vierailija
42/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?

[/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP
[/quote]

Aivan!

Nyt siskot unohdetaan äijät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]

Näin.

Vierailija
44/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psychobitch.

Vierailija
45/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP

[/quote]

Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.
[/quote]

Ei oikein viitsi tuhlata hyvää käytöstä tai sivistyssanoja jollekin kusipäälle.

Ei helmiä sioille.

Vierailija
46/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa? [/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP [/quote] Aivan! Nyt siskot unohdetaan äijät!

[/quote]

Huoh ;( Facepalm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP

[/quote]

Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.

[/quote]No nyrkeinkö sitten. No kyllä sekin kelpaa mulle -AP
[/quote]

Nyrkein vaan jos ei rakki tajua lopettaa.
Oppiipahan olemaan hiljaa kun sulle puhuu![quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]

Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.

[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[/quote]

Miehet on ewwww

Vierailija
48/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kenties Butterfly86?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuo väkivalta on se vika keino, mutta en kaihda sitäkään jos sellanen tilanne tulee -AP

Vierailija
50/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch.
[/quote]

Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch. [/quote] Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?

[/quote]Me elämme läpeensä patriarkaalisessa yhteiskunnassa edelleen.Täytyy oppia luottamaan itseensä koska muuten asiat kusee ja pahasti. Jos tukea ei saa on oltava vahva pää. -AP

Vierailija
52/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:02"]Psychobitch. [/quote] Mikä siinä oikein on, että jos äijä on kusipää niin aina häntä ulkopuolisetkin puolustelevat?

[/quote]Me elämme läpeensä patriarkaalisessa yhteiskunnassa edelleen.Täytyy oppia luottamaan itseensä koska muuten asiat kusee ja pahasti. Jos tukea ei saa on oltava vahva pää. -AP

[/quote]

Mistä näin päättelet?

T: Mies

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lapsukaiset, koettakaamme kaikki olla nätisti ja käyttäytyä asiallisesti täällä elämän heikkalaatikolla. =)