Mies jos vi*'uilet mulle, niin vi*'*uilen sulle
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
Kommentit (53)
Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:38"]Ja tuo on sinusta kypsää ja sivistynyttä käytöstä? Onneksi en tunne sinua.
[/quote]
Hyväksyt näemmä tämän kypsymättömän huutelijan käytöksen?
Taidat olla itse vähän pihalla...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:28"]
Sanailu on mukavaa kun molemmat sen ymmärtää
[/quote]Minä en ymmärrä ulkonäön kovaäänistä moittimista esimerkiksi. Sillon annan aina samalla mitalla takasin, tai itse asiassa satakertasena koska en tule lopettamaan. Mulla on hyvä kasvomuisti. Ja isken kaikkiin heikkoihin kohtiin sinussa, murennan sinut pala palalta. -AP
[/quote]
Ihana :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
[/quote]
Ikää oli? 16???
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
[/quote]
You go girl!
Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?!
[/quote]
Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suunsoittoa
[/quote]
Jess, onhan täällä joku muukin järjissään oleva! ;)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]
Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.
[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
[/quote]
Ikää oli? 16???
[/quote]
Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. [/quote] You go girl! Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?! [/quote] Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suunsoittoa [/quote] Jess, onhan täällä joku muukin järjissään oleva! ;)
[/quote]
Olen täällä!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]
Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.
[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[/quote]
Kannatan.
Naiset ovat uskollisempia ja muutenkin inhimillisempiä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
[/quote]
Ikää oli? 16???
[/quote]Ikää on kyllä se 16 + aika paljon enemmän.Ja jatkan hautaan saakka kusipäiden päiden pudottamista -AP
Itse jätän miehen ilkeilyt omaan arvoonsa. Kyllä hän vielä toistaiseksi onnistuu satuttamaan minua, mutta en halua vajota samalle tasolle. Sitä paitsi aion ottaa eron enkä sen jälkeen tule näkemään koko kusipäätä paitsi sattumalta. Aika parantaa ja unohdan koko urpon.
Ap, saanko kysyä mitä tämä kypsymätön raukkis tarkalleen huuteli?
Ihan yleisesti ulkonäöstä vai vaatteista tms?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]
Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.
[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[/quote]
No mitä sä sitten vingut miehistä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?
[/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]
ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.
[/quote]
Ikää oli? 16???
[/quote]Ikää on kyllä se 16 + aika paljon enemmän.Ja jatkan hautaan saakka kusipäiden päiden pudottamista -AP
[/quote]
Me too!
Ja ikää 31 ;)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP
[/quote]
Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote] Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.
[/quote]
Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]
Jos aina vain on hiljaa ja alistuu, ei raukkis lopeta koskaan.
Koiralle pitää näyttää koiran paikka!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"]
Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.
[/quote]Ei tarvitse -AP
[/quote]
Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta.
[/quote]
Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.