Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jos vi*'uilet mulle, niin vi*'*uilen sulle

Vierailija
04.09.2015 |

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"]

Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

[/quote]Ei tarvitse -AP

[/quote]

 

Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta.
[/quote]

Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

Vierailija
22/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:38"]Ja tuo on sinusta kypsää ja sivistynyttä käytöstä? Onneksi en tunne sinua.
[/quote]

Hyväksyt näemmä tämän kypsymättömän huutelijan käytöksen?
Taidat olla itse vähän pihalla...

Vierailija
24/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:28"]

Sanailu on mukavaa kun molemmat sen ymmärtää

[/quote]Minä en ymmärrä ulkonäön kovaäänistä moittimista esimerkiksi. Sillon annan aina samalla mitalla takasin, tai itse asiassa satakertasena koska en tule lopettamaan. Mulla on hyvä kasvomuisti. Ja isken kaikkiin heikkoihin kohtiin sinussa, murennan sinut pala palalta. -AP
[/quote]

Ihana :D

Vierailija
25/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

[/quote]

Ikää oli? 16???

Vierailija
26/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 
[/quote]

You go girl!

Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?!
[/quote]

Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suunsoittoa
[/quote]

Jess, onhan täällä joku muukin järjissään oleva! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]

Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.

[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP

Vierailija
28/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

[/quote]

Ikää oli? 16???
[/quote]

Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] You go girl! Olenko oikeasti ainoa, joka tukee ap:tä?! [/quote] Et, minäkin tuen. Ilmeisesti useimpien mammojen mielestä naisen kuuluu vain hiljaa alistua ja nöyrästi kuunnella miehen suunsoittoa [/quote] Jess, onhan täällä joku muukin järjissään oleva! ;)

[/quote]

Olen täällä!

 

Vierailija
30/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]

Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.

[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP
[/quote]

Kannatan.
Naiset ovat uskollisempia ja muutenkin inhimillisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

[/quote]

Ikää oli? 16???

[/quote]Ikää on kyllä se 16 + aika paljon enemmän.Ja jatkan hautaan saakka kusipäiden päiden pudottamista -AP

Vierailija
32/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän miehen ilkeilyt omaan arvoonsa. Kyllä hän vielä toistaiseksi onnistuu satuttamaan minua, mutta en halua vajota samalle tasolle. Sitä paitsi aion ottaa eron enkä sen jälkeen tule näkemään koko kusipäätä paitsi sattumalta. Aika parantaa ja unohdan koko urpon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saanko kysyä mitä tämä kypsymätön raukkis tarkalleen huuteli?
Ihan yleisesti ulkonäöstä vai vaatteista tms?

Vierailija
34/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]

Aloittaja vastailee itselleen. Ei sen puoleen, aloittajalla ei varmaan niitä miehiä jonoksi asti riitäkään, tuolla asenteella.

[/quote]Juu, no usko mitä haluat. Minä en muuten mitään miestä otakkaan HYI -AP

[/quote]

 

No mitä sä sitten vingut miehistä?

Vierailija
36/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"] ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän.  [/quote] Ikää oli? 16??? [/quote] Millä perusteella itseään puolustava leimataan heti pikkutytöksi? Eikös aikuisenakin ole ihan tervettä näyttää idiooteille oma paikkansa?

[/quote]Ja aikuisena nimenomaan. Liian moni naisista taantuu teini-iän jälkeen, jolloin asennetta monilla vielä löytyy. Sen jälkeen aletaan kilpaa miellyttämään miehiä -AP

Vierailija
37/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]

ja jatkan sitä loputtomiin, aina kun näen sut. Olen hyvin kohtelias, mutta jos sille tielle lähetään niin anteeksi en anna, enkä unohda, ja kaadas sun niskaan kaiken pa*kan mitä ikinä keksinkään. Ja otan kaveritkin mahdollisesti mukaan siihen. Ulkokuori pettää, en ole niin heiveröinen ja kiltti miltä näytän. 

[/quote]

Ikää oli? 16???

[/quote]Ikää on kyllä se 16 + aika paljon enemmän.Ja jatkan hautaan saakka kusipäiden päiden pudottamista -AP
[/quote]

Me too!
Ja ikää 31 ;)

Vierailija
38/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP

Vierailija
39/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.

[/quote]Tuo on nimenomaan pas*apuhetta. Ja täysin järjetöntä. Aikunen ihminen puolustaa itseään. -AP

[/quote]

Ei suuta soittamalla. Se on infantiilia hiekkalaatikkokäytöstä.

Vierailija
40/53 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:34"] Aloittajan kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiinsa. [/quote]Ei tarvitse -AP [/quote]   Rohkenen olla erimieltä. Kostaminen ja "pala palalta murentaminen" nyt vaan ei kuulosta kovin terveen ihmisen puheelta. [/quote] Niin, kusipää-äijien tyhmyydelle alistuahan sitä pitäisi.

[/quote]

Alistut itse samalle tasolle, jos menet mukaan suunsoittoon. Älykkäämpi on hiljaa. Kusipäiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Fiksumpi ei piittaa tyhmien huutelusta.
[/quote]

Jos aina vain on hiljaa ja alistuu, ei raukkis lopeta koskaan.
Koiralle pitää näyttää koiran paikka!