Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltakoulu. Kuinka pakollinen se on?

Vierailija
04.09.2015 |

Lapsella olisi tärkeä meno samaan aikaan. Ei varmasti koulun näkökulmasta tärkeä meno, mutta lapselle itselleen tärkeä meno, johon vanhemmatkin haluaisivat lapsen pääsevän. Mitä mieltä olette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]

Lapsella olisi tärkeä meno samaan aikaan. Ei varmasti koulun näkökulmasta tärkeä meno, mutta lapselle itselleen tärkeä meno, johon vanhemmatkin haluaisivat lapsen pääsevän. Mitä mieltä olette?

[/quote]

En nyt kerro tarkemmin mikä meno on kyseessä, mutta tärkeysasteeltaan verrattavissa hyvän kaverin synttäreihin, harrastuksen try outtiin, tai joku muu jo aikoja sitten sovittu meno jota lapsi on kovasti odottanut.

Iltakoulu on liikuntaa, ja lapsi liikkuu muutenkin 2-5 tuntia päivässä.

ap

Vierailija
2/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iltakoulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koulupäivä esim kello 17-20. Päivä vapaata koulusta. Aivan typerä idea.

ap

Vierailija
4/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaasankaadulla oleva, kallion muihin persläpiin verrattuna, hieman siistimpi paikka. Sieltä taitaa löytyä erikoisoluitakin. Useimmissa paikoissahan kalliossa on kaksi hanaa; normi hana ja A-hana. Iltakoulussakin perustuoppi on hinnoiteltu hyvin kilpailukykyisesti. Taisi maksaa 3,3€.

Vierailija
5/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyt opelta. Monilla voi olla vakiharrastus silloin

Vierailija
6/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:33"]

Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.

[/quote]

Ei se noin mene. Jos kuuluu koulun tunteihin, niin kyllä on pakollinen. Mitä te oikein opetatte lapsillenne? Että, ai haluat mennä pirtelölle? Toki voit mennä, ilmoitan opelle, että olet poissa koulusta silloin..

Vierailija
8/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole menty iltakouluun. Lapsi on ollut pois koulusta edellisen päivän (mahatauti) ja iltakoulupäivän eli kaksi kivaa vapaata. Olen perustellut asian lapselle niin, että tässä maailmassa ei tarvitse miettimättä totella muita, saa käyttää omia aivojaankin. Jos ei teollaan satuta toista eikä aiheuta muille ongelmia, ei aina ole välttämätöntä tehdä muiden sanomisten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:33"]

Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.

[/quote]

Ei se noin mene. Jos kuuluu koulun tunteihin, niin kyllä on pakollinen. Mitä te oikein opetatte lapsillenne? Että, ai haluat mennä pirtelölle? Toki voit mennä, ilmoitan opelle, että olet poissa koulusta silloin..

[/quote]

Tämä. Koulu ensin ja sitten huvit.

Vierailija
10/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:40"]

Meillä ei ole menty iltakouluun. Lapsi on ollut pois koulusta edellisen päivän (mahatauti) ja iltakoulupäivän eli kaksi kivaa vapaata. Olen perustellut asian lapselle niin, että tässä maailmassa ei tarvitse miettimättä totella muita, saa käyttää omia aivojaankin. Jos ei teollaan satuta toista eikä aiheuta muille ongelmia, ei aina ole välttämätöntä tehdä muiden sanomisten mukaan.

[/quote]

Jaa, miksi ei voinut mennä kouluun? Siksikö, että esität kivaa äitiä, joka järkkää lapselleen kivoja ylimääräisiä vapaita? Oh, shit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, meilläkin on tulossa joku typerä reippailulenkki kuuden jälkeen illalla. Mieluummin kyllä veisin lapset harrastuksiin sillä aikaa, ja seuraavana päivänä korvaisin "koulupäivän" kävelemällä vastaavan pituisen lenkin lasten ja koirien kanssa....