Iltakoulu. Kuinka pakollinen se on?
Lapsella olisi tärkeä meno samaan aikaan. Ei varmasti koulun näkökulmasta tärkeä meno, mutta lapselle itselleen tärkeä meno, johon vanhemmatkin haluaisivat lapsen pääsevän. Mitä mieltä olette?
Kommentit (11)
Siis koulupäivä esim kello 17-20. Päivä vapaata koulusta. Aivan typerä idea.
ap
Se on vaasankaadulla oleva, kallion muihin persläpiin verrattuna, hieman siistimpi paikka. Sieltä taitaa löytyä erikoisoluitakin. Useimmissa paikoissahan kalliossa on kaksi hanaa; normi hana ja A-hana. Iltakoulussakin perustuoppi on hinnoiteltu hyvin kilpailukykyisesti. Taisi maksaa 3,3€.
Mitäpä jos kysyt opelta. Monilla voi olla vakiharrastus silloin
Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:33"]
Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.
[/quote]
Ei se noin mene. Jos kuuluu koulun tunteihin, niin kyllä on pakollinen. Mitä te oikein opetatte lapsillenne? Että, ai haluat mennä pirtelölle? Toki voit mennä, ilmoitan opelle, että olet poissa koulusta silloin..
Meillä ei ole menty iltakouluun. Lapsi on ollut pois koulusta edellisen päivän (mahatauti) ja iltakoulupäivän eli kaksi kivaa vapaata. Olen perustellut asian lapselle niin, että tässä maailmassa ei tarvitse miettimättä totella muita, saa käyttää omia aivojaankin. Jos ei teollaan satuta toista eikä aiheuta muille ongelmia, ei aina ole välttämätöntä tehdä muiden sanomisten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:33"]
Jos se on lapselle tärkeä meno, teidänkin mielestä tärkeä meno, on mielestäni homma selvä. Ilmoitatte opettajalle että lapsi ei pääse paikalle. Ei mahda mitään.
[/quote]
Ei se noin mene. Jos kuuluu koulun tunteihin, niin kyllä on pakollinen. Mitä te oikein opetatte lapsillenne? Että, ai haluat mennä pirtelölle? Toki voit mennä, ilmoitan opelle, että olet poissa koulusta silloin..
[/quote]
Tämä. Koulu ensin ja sitten huvit.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:40"]
Meillä ei ole menty iltakouluun. Lapsi on ollut pois koulusta edellisen päivän (mahatauti) ja iltakoulupäivän eli kaksi kivaa vapaata. Olen perustellut asian lapselle niin, että tässä maailmassa ei tarvitse miettimättä totella muita, saa käyttää omia aivojaankin. Jos ei teollaan satuta toista eikä aiheuta muille ongelmia, ei aina ole välttämätöntä tehdä muiden sanomisten mukaan.
[/quote]
Jaa, miksi ei voinut mennä kouluun? Siksikö, että esität kivaa äitiä, joka järkkää lapselleen kivoja ylimääräisiä vapaita? Oh, shit.
En tiedä, meilläkin on tulossa joku typerä reippailulenkki kuuden jälkeen illalla. Mieluummin kyllä veisin lapset harrastuksiin sillä aikaa, ja seuraavana päivänä korvaisin "koulupäivän" kävelemällä vastaavan pituisen lenkin lasten ja koirien kanssa....
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"]
Lapsella olisi tärkeä meno samaan aikaan. Ei varmasti koulun näkökulmasta tärkeä meno, mutta lapselle itselleen tärkeä meno, johon vanhemmatkin haluaisivat lapsen pääsevän. Mitä mieltä olette?
[/quote]
En nyt kerro tarkemmin mikä meno on kyseessä, mutta tärkeysasteeltaan verrattavissa hyvän kaverin synttäreihin, harrastuksen try outtiin, tai joku muu jo aikoja sitten sovittu meno jota lapsi on kovasti odottanut.
Iltakoulu on liikuntaa, ja lapsi liikkuu muutenkin 2-5 tuntia päivässä.
ap