Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ihminen masentua vaikka sillä on kaikki hyvin siis voiko masennuksen aiheuttaa jonkin aineen puutostila tms

Vierailija
27.04.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sellainen

Vierailija
2/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ei ole minään yhden jutun seuraus, vaan kun laitetaan eri juttuja nippuun, niin siitä se lähtee. Ja ne jutut on jokaisella omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka elämä kaikki hyvin, terveet lapset ja kaunis koti ja vakityöt jne. mutta jatkuva unenpuute saa kaiken näyttämään mustalta ja negatiiviselta. Ollaan oravanpyörässä, seksi unohtuu, tiuskitaan läheisille, välit viilenee, syödään väsymykseen ja paino nousee, ei jaksa tehdä mitään ja asiat menee rempalleen. Sitten on kaksi masentunutta eron partaalla sekaisessa kodissa.

Vierailija
4/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa tapahtuu paljon lyhyessä ajassa: Saa uuden työn, menee naimisiin, saa lapsen, muutetaan uuteen kotiin... Ja tuo kaikki vaikka parin vuoden sisään, niin siinä voi olla paljon sulateltavaa.



Sitten kun siihen samaan lisätään vähän kunnon huononemista, kun ei enää ehdi lenkille niin usein, ja pikkuisen univelkaa, niin nää lähes huomaamattomat asiat lisäävät vielä vettä myllyyn.

Vierailija
5/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakaviin masennuksiin ei löydy selkeää syytä.



Reaktiivinen masennus on oma sairautensa, se syntyy nimen omaan reaktiona johonkin (järkyttävään) tapahtumaan

Vierailija
6/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eli vaikka elämä kaikki hyvin, terveet lapset ja kaunis koti ja vakityöt jne. mutta jatkuva unenpuute saa kaiken näyttämään mustalta ja negatiiviselta. Ollaan oravanpyörässä, seksi unohtuu, tiuskitaan läheisille, välit viilenee, syödään väsymykseen ja paino nousee, ei jaksa tehdä mitään ja asiat menee rempalleen. Sitten on kaksi masentunutta eron partaalla sekaisessa kodissa.

Parantuminen kestää vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


eli vaikka elämä kaikki hyvin, terveet lapset ja kaunis koti ja vakityöt jne. mutta jatkuva unenpuute saa kaiken näyttämään mustalta ja negatiiviselta. Ollaan oravanpyörässä, seksi unohtuu, tiuskitaan läheisille, välit viilenee, syödään väsymykseen ja paino nousee, ei jaksa tehdä mitään ja asiat menee rempalleen. Sitten on kaksi masentunutta eron partaalla sekaisessa kodissa.

Parantuminen kestää vuosia.

Eli mut on kanssa terveyskeskuksessa yhden rastitustestin perusteella diagnosoitu masentuneeksi. Musta se oli aika kevyesti heitetty diagnoosi. Mutta ajoi kyllä asiansa sillä, että nyt saan apua.

Sitten tuli eteen yöimetyksestä vieroittaminen, ja siirryin toiseen huoneeseen nukkumaan. Olin siellä kaksi viikkoa, ja samaan aikaan muutuin aivan eri ihmiseksi. Olin energinen ja tarmokas, kaikki tuntui helpommalta.

Kun siirryin takaisin makkariin, niin taas alkoi tämä netissä roikkuminen ja koti on siivoton. Eli nyt oon kovasti sitä mieltä, että minä kärsin pitkäaikaisesta unenpuutteesta. (Ensimmäinen lapsi valvotti vielä enemmän).

Nyt ei kauheasti ilahduta tuo kommentti, että parantuminen kestää vuosia. Kerropa miten parantuminen eteni! Olisin luonnollisesti TODELLA kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi