Lue keskustelun säännöt.
Voisitko pettää miestäsi?
Kommentit (12)
Olen niin paljon työmatkoilla.
Mutta en halua. Enkä aio. Ja se on tahdon asia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen sanonutkin miehelle, et jos joku überihana tai joku julkimo sattuu kohdalle niin kokeilen. Tosin, en ole varma pystyisinkö siihen kuitenkaan. Mutta ajatuksen tasolla voisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä pitäisi olla ero vireillä tai muuten suhde jo vedellä viimeisiään.
Tilaisuuksia toki on ollut ja varmasti tulee, että helppoa se olisi toteuttaa. Mutta periaatteellisesti en pystyisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voin siis, ja olenkin. Eikä pahemmin edes omatunto kolkuta. Aika kauheeta, eikö?
Tässä on nähty jo niin paljon että hetken huuma ei enää kiinnosta vaan pidempi aikainen sitoutuminen on minulle ensiarvoisen tärkeää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mut en kestäis sitä morkkista