Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden puoliso ei osoita fyysistä tai henkistä kiinnostusta sinua kohtaan? Kuinka jaksatte?

Vierailija
20.04.2007 |

Itse en vain enää jaksaisi uskoa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma tulkintani, on sen suoraan sanonutkin. huolestuttavaa on, että itse jaksoin muutaman vuoden yrittää, nyt olen jotenkin kylmettänyt itseni, en enää välitä niin paljon tilanteesta. Itsetuntooni kuitenkin vaikuttanut paljon ja kun valmiiksi olen ihminen joka hakee muiden hyväksyntää niin eihän tämä ole hyvää tehnyt.



ap

Vierailija
2/2 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pohtinut eroa mutta aina ajatellut että sellaisen sattuessa pärjäisin kun saan kaikenlaisia tukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi