Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti tänään uuden puhelimen. Tutkin sen toimintoja ja samalla tsekkasin uteliaisuuttani myös nimiluettelon.

Vierailija
13.04.2007 |

Kuinka ollakaan, löytyi sieltä yksi nimi, josta kysyin, kuka se on. Mies sanoi ensin nimen, jota en uskonut ja sen jälkeen alkoi jankuttaa, ettei tiedä, kenen se on.



Uhkasin soittaa numeroon ja tarkistaa, jolloin mies, sanoi, että se on ex-kihlattunsa. Olivat tavanneet viime viikonloppuna kapakassa ja sattuipa somasti, että tuli siinä sitten puhelinnumeroitakin vaihdettua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miksei naiset voi luottaa miehiinsä?



Vierailija
2/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ap mies ei kertonut heti tästä tapaamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen viemään mahdollisimman varhain hoitokotiin. On täysin hyväksyttävää, vaikka hankkisit miesystävän kun miehesi vielä on elossa hoitokodissa. Muistaako vielä sinun nimesi?

Vierailija
4/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ollaan muutenkin jo avioeron partaalla ja mies on tehnyt vähemmän mukavia tempauksia, mm. ollut öitä poissa kotoa kännäysreissuillaan.

Ei paljon luottamusta kasvata.



ap

Vierailija
5/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi halunnut oikeesti salata jotain, tuskin olis kännykässä säilyttänyt sitä numeroa...

Vierailija
6/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Usko tai tätä, mutta tämmöistä tapahtuu ihan oikeassakin elämässä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av mammoilla on

Vierailija
8/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Mies sitten tunnusti soitelleensa exälleen " joskus syntymäpäivänä" onnitellakseen.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään salattavaa ois niin olis kertonut

Vierailija
10/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta kuin puhelin muistia tutkimalla. Höh kyllä ootte sinisilmäisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti harrasta moista, mutta nyt sattui sopiva tilaisuus kohdalle. Olen sitä mieltä, että miehellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa, pelaa sen verran eri lailla tätä peliä kuin ennen.



Kuten sanottu, ollaan avioeron partaalla ja kiinnostaisi tietää, miksi mies ei halua enää yrittää perhe-elämää.



ap

Vierailija
12/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, kun mies vahtii puhelinta kuin silmäteräänsä. Ei vahingossakaan jätä sitä mihinkään pöydälle tai muualle, vaan se on aina taskussa.

Tältä palstalta olen lukenut, että se on varma pettämisen merkki... en vaan ole ennen uskonut sitä



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsilaukkusi ynm. Pidä varasi tuolla tyylillä ero tulee taatusti ja nopeesti

Vierailija
14/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan erottu noin 12 vuotta sitten. Ei se koskaan mitään yritä, vaan kertoo vaan kuulumisiaan ja minä kerron sille mitä mulle kuuluu. Itse en ikinä soita hänelle.



Toinen ex-poikakaveri, jonka kanssa seurustelin teininä eli noin 16 vuotta sitten kirjoittelee aina silloin tällöin sähköpostiviestejä. Linkitti uuden talonsakin kuvan minulle.



Eikö teillä muilla ole tällaisia exiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin miehen kanssa jolla oli kaks naista. Ja tämä mies kans piti puhelinta aina taskussa ja koska olin toinen nainen niin minun nimi oli eri nimellä sielllä. Kerran näin sen mutta selitti kaikkee sontaa siihen sit.

Vierailija
16/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vapaasti saa tutkia. Puhelimessa ei salaisuuksia ole ja käsilaukkua en käytä.

Kovin nopeasti se ero ei ole tullut, koskapa yli 12 vuotta ollaan oltu yhdessä, mutta saattaapa se tullakin, mies on puhunut erosta kohta vuoden, mutta ei ole kuitenkaan tehnyt mitään asian hyväksi.

Vierailija
17/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin kaunis, hyvä sängyssä, sekstaatte usein, olet mukava, teet kotityöt, hoidat hyvin lapset, tienaat rahaa kotiin, rohkaiset ja kannustat miestäsi, rakastaako hän sinua niin paljon ettei tekisi missään tilanteessa niin?? Ei vaikka ei olisi mitään pelkoa kiinnijäämisestä? Oletko varma?

Vierailija
18/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en missään vaiheessa ole sanonut mitään tuollaista. Päinvastoin, olen jo moneen kertaan maininnut, että ollaan avioeron partaalla, ja nyt lisään, että en yhtään ihmettelisi, jos pettäisi. Tilaisuuksia kyllä riittää, mies on paljon pois kotoa töidemsä takia.



Olen vaan sitä mieltä, että tunnen mieheni kuitenkin sen verran hyvin, että jos hänellä olisi joku hoito, olisi hän muuttanut jo pois täältä.



ap

Vierailija
19/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilee jotain.. niin minä tein, ja kiinni jäi että napsahti. soitin " sannan "

numeroon ja kysyin kuka se on, niin kappas oli kuulemma mieheni tyttöystävä. ei ollut mies muistanut kertoa, että on avovaimo kotona. no niin siinä meni sitten kamat jakoon heti. tunnin päästä puhelusta oli mies jo taivasalla. juttelin samana iltana vielä " sannan" kanssa ja olivat tapailleet muutaman kuukauden, harvakseltaan, mutta kuitenkin. itkua " sanna" väänsi.

Vierailija
20/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että miehesi on ollut kihloissa, etkä edes tiennyt tämän entisen kihlatun nimeä!



Kyllä nyt sen verran pitää olla keskustelua parisuhteessa että noin isot asiat toisen menneisyydestä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi