Ai että nää ikuiset paino&pituus-jorinat täällä
Ja kaikkien kombinaatioiden kauhistelut, kyllästyttää niiiiiin.
Skandinaavit on sen kokoista kansaa, kun on, ja joku on ruipelo ja joku pulskempi.
Kaikki ei ole kyllä tiimalaseja, eikä kaikki kookkaammat epäseksikkäitä amatsoneja, kuin ei myöskään pienemmät taskuvenuksia.
Joko nämä ulkonäköfobiat ja arvostelut vois lopettaa täällä. Kiitos jos voit.
Kommentit (4)
AP on joku "isoluisempi leidi", joka on ottanut herneet nenään kun häntä ei yllättäen pidetäkään laihana.
KULUTA enemmän kuin SYÖT, onko tässä nyt jotakin jota et ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"]AP on joku "isoluisempi leidi", joka on ottanut herneet nenään kun häntä ei yllättäen pidetäkään laihana.
KULUTA enemmän kuin SYÖT, onko tässä nyt jotakin jota et ymmärrä?
[/quote]
On, esim miten 157 cm saa lisää pituutta 20 cm tai 175 cm voi kutistua 15 cm.
Katkaisuun eikä venytykseen ei tietäääkseni pääse.
Paino voi olla noilla spekseillä täysin sama. Sille osa jotain voi, osa ei, ja sehän on
täysin niiden ihmisten asia.
Ihan niinku aikoinaan Suosikissa, "Dear Eki..."
.