Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että nää ikuiset paino&pituus-jorinat täällä

Vierailija
29.08.2015 |

Ja kaikkien kombinaatioiden kauhistelut, kyllästyttää niiiiiin.

Skandinaavit on sen kokoista kansaa, kun on, ja joku on ruipelo ja joku pulskempi.
Kaikki ei ole kyllä tiimalaseja, eikä kaikki kookkaammat epäseksikkäitä amatsoneja, kuin ei myöskään pienemmät taskuvenuksia.

Joko nämä ulkonäköfobiat ja arvostelut vois lopettaa täällä. Kiitos jos voit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on joku "isoluisempi leidi", joka on ottanut herneet nenään kun häntä ei yllättäen pidetäkään laihana. 

KULUTA enemmän kuin SYÖT, onko tässä nyt jotakin jota et ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"]AP on joku "isoluisempi leidi", joka on ottanut herneet nenään kun häntä ei yllättäen pidetäkään laihana. 

KULUTA enemmän kuin SYÖT, onko tässä nyt jotakin jota et ymmärrä?
[/quote]

On, esim miten 157 cm saa lisää pituutta 20 cm tai 175 cm voi kutistua 15 cm.
Katkaisuun eikä venytykseen ei tietäääkseni pääse.
Paino voi olla noilla spekseillä täysin sama. Sille osa jotain voi, osa ei, ja sehän on
täysin niiden ihmisten asia.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinku aikoinaan Suosikissa, "Dear Eki..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan