Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden idioottileima

Vierailija
29.08.2015 |

Kertokaa mielipiteenne. Olin teininä todella hirveä. Ryyppäsin, vittuilin, kännissä örvelsin kaikkialla ja olin maksimaalisen nolo tapaus. Noh, rauhoituin 18 vuotiaana, perustin perheen, pidin todella matalaa profiilia, häpeilin tekosiani toisella paikkakunnalla perheineni. Nyt ostimme omakotitalon kotipaikkakunnalta ja menin AMK:iin. Samassa koulussa opiskelee näitä minun entisiä vihaajiani, jotka eivät itse ikinä mokailleet niinkuin minä vaan olivat niitä suosittuja tyttöjä. Olin minäkin suosittu omassa piirissäni mutta en todellakaan näiden suosittujen kanssa. No nyt ne tytöt on alkanut supattelemaan minusta, ja arvaan kyllä mistä asioista. Tosiasia on että olen muuttunut täysin, ja todella kadun teini-ikääni. Kylmät katseet ja pään kääntyilyt suuntaani satuttavat. Mitä ihmettä voin tehdä. Nyt olen todella kunnollinen opiskelija, en juo kuin maks saunakaljan, ihan siksi kun ei se alkoholi minulle sovi. Apuja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan? Voinkohan ikinä päästä eroon tästä leimasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLIIS

Vierailija
4/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti ahdistaa mennä taas maanantaina kouluun muiden supatettaviksi. Pitäiskö vaan omaksua asenne että ihan sama, tapahtumista on jo viisi vuotta.

Vierailija
5/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä kerran epätoivoisesti nostan.

Vierailija
6/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä AMK:ssa nyt jotain muitakin opiskelijoita on kun oma teini-iän kaveripiirisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:58"]Kai siellä AMK:ssa nyt jotain muitakin opiskelijoita on kun oma teini-iän kaveripiirisi?
[/quote]

On! Mulla on oma kaveriporukka (ONNEKSI) jotka on samanlaisia erittäin ahkeria opiskelijoita kuin minä. Heille selitin tilanteen ja he ymmärsivät. Mutta silti ahdistaa esim ruokalassa kun ryhmämme joskus ruokailevat samaan aikaan. He TUIJOTTIVAT minua ekan kerran kun tajusin että minäkin olen siellä.

Vierailija
8/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja he eivät koskaan olleet minun kavereitani, halveksuivat minua jo silloin. Ja tasan tarkkaan tietävät joka ikisen mokani mitä kännissä silloin olen tehnyt, esim uhkaillut itsemurhalla julkisesti kun poikaystäväni jätti. Täysin huomion haun takia. Tiedän itsekkin kuinka nolo ja säälittävä olen ollut. Paska lapsuus josta olen nyt noussut voittajana. Tosin kukaan muu ei sitä näköjään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mokaa nuorena, toiset enemmän, toiset vähemmän. Sinä olet aikuistunut ja viisastunut. Koita jättää nuo huolestuneet mietteet taakse ja jos joku jotain supisee, niin ei voi mitään. Yritä nuosta supinan yläpuolelle, ei kukaan jaksa kauaa supista jostain vanhoista asioista. Olet jo käytökselläsi osoittanut, että nuoruuden hankaukset ovat jääneet taakse. Ehkäpä supinatkin ovat jotain muuta, kuin sinä ajattelet. Sitä nolona tapahtuneista ajattelee usein pahinta. Käytä voimasi opintoihin, älä turhien huolehtimiseen. Iloa syksyyn ja jaksamista opiskeluun!

Vierailija
10/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ollut niitä, jotka ilkkuivat ja haukkuivat niitä "kunnollisia" tyttöjä? Ne "kunnolliset" tytöt muuten lultavasti eivät itse ajatelleet olevansa suosittuja vaan, että sinä olit se suosittu. Jos olit ja (olet) mukava ihminen niin hukkaan menevät heidän supattelunsa eivätkä ne voi kaataa sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:09"]Toivottavasti et ollut niitä, jotka ilkkuivat ja haukkuivat niitä "kunnollisia" tyttöjä? Ne "kunnolliset" tytöt muuten lultavasti eivät itse ajatelleet olevansa suosittuja vaan, että sinä olit se suosittu. Jos olit ja (olet) mukava ihminen niin hukkaan menevät heidän supattelunsa eivätkä ne voi kaataa sinua. 
[/quote]

Kyllä olen varmasti myös kateellisena heitä mollannut entiselle ystävälleni. Kyllä hekin silloin joivat mutta eivät koskaan niin paljon kuin minä, eli eivät mokailleet.

Vierailija
12/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:07"]Jokainen mokaa nuorena, toiset enemmän, toiset vähemmän. Sinä olet aikuistunut ja viisastunut. Koita jättää nuo huolestuneet mietteet taakse ja jos joku jotain supisee, niin ei voi mitään. Yritä nuosta supinan yläpuolelle, ei kukaan jaksa kauaa supista jostain vanhoista asioista. Olet jo käytökselläsi osoittanut, että nuoruuden hankaukset ovat jääneet taakse. Ehkäpä supinatkin ovat jotain muuta, kuin sinä ajattelet. Sitä nolona tapahtuneista ajattelee usein pahinta. Käytä voimasi opintoihin, älä turhien huolehtimiseen. Iloa syksyyn ja jaksamista opiskeluun!
[/quote]

Kiitos paljon. Sain voimaa viestistäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voistko mennä juttelemaan ja kertoa olevasi pahoillasi kaikista tyhmyyksistä mitä olet tehnyt?

 

Vierailija
14/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä opiskelet niiden kanssa seuraavat vuodet, niin eiköhän niille jossain vaiheessa tule selviämään millainen olet nykyään. Olet vaan oma itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:13"]Voistko mennä juttelemaan ja kertoa olevasi pahoillasi kaikista tyhmyyksistä mitä olet tehnyt?

 
[/quote]

En todellakaan voi mennä sanomaan niille mitään. :/ Eivät he mun mielestä käyttäydy nyt kovinkaan hyvin kun tapahtumista jo suht kauan.

Vierailija
16/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:13"]No jos sä opiskelet niiden kanssa seuraavat vuodet, niin eiköhän niille jossain vaiheessa tule selviämään millainen olet nykyään. Olet vaan oma itsesi.
[/quote]

He ovat eri "ryhmässä" ja ylemmällä vuosikurssilla.

Vierailija
17/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen yrittänyt toitottaa että toi käytös aiheuttaa idiotismileiman.
Se on ja pysyy.

Vierailija
18/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:13"]Voistko mennä juttelemaan ja kertoa olevasi pahoillasi kaikista tyhmyyksistä mitä olet tehnyt?

 
[/quote]

En todellakaan voi mennä sanomaan niille mitään. :/ Eivät he mun mielestä käyttäydy nyt kovinkaan hyvin kun tapahtumista jo suht kauan.
[/quote]saat takaisin sen mitä olet tehnyt. Sen edestään löytää...

Vierailija
19/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisiin juttuihin edes tuhlata energiaa? Toiset elää menneessä ja toiset nykyhetkessä!

Vierailija
20/29 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:16"]Tätä olen yrittänyt toitottaa että toi käytös aiheuttaa idiotismileiman.
Se on ja pysyy.
[/quote]

Tätä juuri pelkään että joudun loppuelämän välttelemään näitä ihmisiä. Pakko varmaan muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän