Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako 5 viikkoisen kanssa mummolaan?

Vierailija
28.08.2015 |

Ei olla liikuttu juuri lähikauppaa kauempana vauvan kanssa. Nyt jo itsekin kaipaisi jotain.. uskaltaisiko 5 viikkoisen vauvan kanssa lähteä viikonlopuksi mummolaan? Parin tunnin ajomatka, viihtyy kaukalossa (kotona mahaitkut rauhoittuneet siinä). Mutta lähinnä mietin eri ympäristöä, tautiriskejä jne..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on kaikkien lasten kanssa oltu liikkeellä 1vk iästä lähtien ja täysin terveitä teinejä kaikki.

Vierailija
2/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) et sä sitä vauvaa voi pumpulissa kasvatta. Kyllä ne pöpöt tulee siellä lähikaupassa jos on tullakseen. Jos mummi ja pappa on terveitä eikä flunssaisia niin menoksi vaan. Pysähdytte matkalla jos rupeaa itkettämään jotta pääsee välillä pois kaukalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai uskaltaa! Siellä kaupassa on takuulla enemmän bakteereita kuin mummolassa tai muissa kyläpaikoissa. Eihän sitä nyt kukaan jaksa vaan nyhvätä kotona, tekee sinulle hyvää alkaa käydä paikoissa jos siltä tuntuu :) Nyt se on helppoakin kun vauva on vielä pieni!

Vierailija
4/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tautiriskejä =) mummolaan nyt vaan

Vierailija
5/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Et voi vauvaasi pumpulissakaan kasvattaa, vaikka tässä vaiheessa ehkä mieli vielä tekisikin. Terv. Kolmen äiti (jonka eka syntyi ulkomailla, ja oli kaksi viikkoa vanha kun tulimme Suomeen näyttämään vauvaa vakavasti sairaalle isovanhemmalle).

Vierailija
6/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa kun arvaan: esikoinen? Sulla kun olisi pari kouluikäistä harrastavaa lasta siinä samassa taloudessa niin paljon ei ehtisi pöpöjä miettimään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo on kovin iäkäs, 5 henkeä + viikon ikäinen vauva saattaa olla aika iso seurue yhtä aikaa kestittäväksi. Mutta jos on nuorekas ja vaikka vielä asuu isossa talossa, etteköhän uskalla lähteä.

Vierailija
8/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mummo ei ole hullu sarjamurhaaja, niin uskaltaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi ymmärtää. itse vein muutaman päivän ikäisen kauppaan, viikon ikäisenä kaupungille ja kahden viikon ikäisenä perhekerhoon ja muskariin. Olen yksinhuoltaja ja kotona myös kaksi vuotias. kyllä itsellä olisi pää hajonnut ja kaksi vuotias turhautunut, jos oltaisiin neljän seinän sisälle jääty.