Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten saan iMessage-viestin auki?
28.08.2015 |
Minulla on tietokone auki ja siinä Viestit-ohjelma. Tekstiviestit näkyvät sekä siellä että kännykässä. Nyt tuli äsken joku tekstiviesti, mutta olin juuri samaan aikaan sulkemassa läppärin kantta kiinni. Kone ei siis mennyt pois päältä, mutta jouduin avaamaan kannen uudestaan ja kirjautumaan sisään. Viesteissä ei näkynyt tullutta viestiä, eikä viesti ollut tullut kännykkäänkään (iPhone). Eli joku on lähettänyt minulle iMessagen, jonka pitäisi näkyä molemmissa, mutta se on molemmista nyt mystisesti häipynyt.
Miten saan nyt kaivettua sen viestin jostain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up. Sinnekö meni viesti, ei pääse enää lukemaan mistään?