Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko soittaa äitini puolesta sairaalaan?

Vierailija
28.08.2015 |

Ja pyytää leikkausajan kiirehtimistä?
Äiti on ollut tosi kipeä kauan mutta vaan sinnittelee.
Sama vaiva mulla leikattiin viidessä viikossa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit soittaa, mutta varsinaisesti sinun soittosi ei taida antaa mahdollisuutta hoitajallekaan katsoa äitisi tietoja. Jos pyydät äitisi viereen, silloin hän voi antaa tietonsa ja voi hoitua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme