Lue keskustelun säännöt.
voinko soittaa äitini puolesta sairaalaan?
28.08.2015 |
Ja pyytää leikkausajan kiirehtimistä?
Äiti on ollut tosi kipeä kauan mutta vaan sinnittelee.
Sama vaiva mulla leikattiin viidessä viikossa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin voit soittaa, mutta varsinaisesti sinun soittosi ei taida antaa mahdollisuutta hoitajallekaan katsoa äitisi tietoja. Jos pyydät äitisi viereen, silloin hän voi antaa tietonsa ja voi hoitua paremmin.