Lue keskustelun säännöt.
Maksoin tänään ekaa kertaa sirukortilla:
07.01.2011 |
Laitoin sen väärinpäin, sitten laitoin tunnusluvun ekat numerot väärin...
Kommentit (3)
mua hämää kun eri kaupoissa laitteet erilaisia, ja kortti pannaan sisään erilailla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerro vähän lisää kokemuksesta. Miten korjasit tilanteen? Panikoitko? Auttoiko myyjä? Miltä takana tulevista asiakkaista tuntui? Tönivätkö ostoskärryillä? Miten toimi asiakkaanerotinpulikkapolitiikka?
Muuten koin että takana olijat ottivat erheeni yllättävän hyvin. Ei kärryillä takapuoleen tönimistä,kapulan kolistelua, mulkoiluja tai vittuilua myyjän puolelta. ap
Kerro vähän lisää kokemuksesta. Miten korjasit tilanteen? Panikoitko? Auttoiko myyjä? Miltä takana tulevista asiakkaista tuntui? Tönivätkö ostoskärryillä? Miten toimi asiakkaanerotinpulikkapolitiikka?