Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keronpa teille ynt sailaisuuden. Olen

Vierailija
28.12.2010 |

pöllyssä



Saatte, kysell miltä tuntutu?



pa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ainoastaan pössytellyt, pystyt kyllä kirjottamaan täysin normaalisti.

Mene nukkumaan ja lopeta toi säälittävä shokeeraaminen asioilla mitä et ole edes tehnyt!:-D

Vierailija
2/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täää. ei ole säälittävää einä kaipaa tyeijä säälii!!! tää on KOhvaa menoo ja aine sen mukastannae!! pa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelehtimää

pa

Vierailija
4/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustamaan tekosi ja kertomaan, mistä olet saanut kyseisen päihdyttävän aineen. Lopeta välittömästi käyttäytyminen. Se on laitonta, vaarallista ja tyhmää. Paheksun todella paljon tekoasi.

Vierailija
5/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustamaan tekosi ja kertomaan, mistä olet saanut kyseisen päihdyttävän aineen. Lopeta välittömästi käyttäytyminen. Se on laitonta, vaarallista ja tyhmää. Paheksun todella paljon tekoasi.