Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton Nordea

Vierailija
11.01.2011 |

en päässyt verkkopankkiin kun en muista minkä tunnusluvun olen viimeksi käyttänyt.



Ennen aina ilmoitti että väärä luku, anna oikea esim kohdasta 76, mutta nyt vaan kertoo että väärä tunnus

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos oikea on 76, yrität 78.

Vierailija
2/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla liikaa, enempää ei tossa kortissa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ole yliviivannut käyttämiäsi tunnuksia??

Vierailija
4/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty luku pitää merkata. Oma vikasi ja rahasi ovat nyt Nordean. toivottavasti ei mennyt iso summa !

Vierailija
5/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omaa syytä. :-DD

Vierailija
6/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hiton av-mamma!



Soita Nordean asiakaspalveluun. Saat apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin tulee postissa ainakin meille aina erittäin hyvissä ajoin ennen vanhenemispäivää (joka lukee siinä kortissa)! Jos sulla enää 8 lukua käyttämättä, varmasti uusi on jo lähetetty. Olisiko hukkunut/ unohtunut jonnekin?

tais olla liikaa, enempää ei tossa kortissa ole

Vierailija
8/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen automaattisen puhelinpalvelun numero, soitat siihen ja se kertoo sulle monesko tunnus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi on jo tullut sulle, lienee hukassa?

Vierailija
10/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet noin monta kertaa yrittänyt, on palvelu todennäköisesti lukinnut tunnuksesi ja saat ne käyttöön vasta huomenna. Mulla kävi näin, kun en hoksannut vaihtaa uuteen tunnuslukukorttiin (vanhassa oli vielä tunnuksia jäljellä, mutta aikaraja oli tullut vastaan). Oma vika, oli kyseessä sitten laiskuus yliviivata ne käytetyt tunnukset tai epähuomiossa vanhan kortin käyttö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunnus num. 60 on käytetty. Tuossa tilanteessa on varmaan uudet tunnukset tulleet.



Kun väärän laittaa riittävän monta kertaa peräkkäin(olisikohan neljä kertaa?), niin tunnukset lukittuvat kuluvan vuorokauden aluksi. Eli kl 24 jälkeen pitäisi toimia, etsi uudet tunnukset.

Vierailija
12/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhassa ollut päivämäärä 26.1.2010 ???

kokeilen huomenna uutta korttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tunnukset lukittuvat vuorokauden ajaksi...

Vierailija
14/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 01006730, automaatti jonka avulla saat taas tietää missä kohtaa meet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampopankin verkkopankissa tuollaista ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä