Hiton Nordea
en päässyt verkkopankkiin kun en muista minkä tunnusluvun olen viimeksi käyttänyt.
Ennen aina ilmoitti että väärä luku, anna oikea esim kohdasta 76, mutta nyt vaan kertoo että väärä tunnus
Kommentit (15)
tais olla liikaa, enempää ei tossa kortissa ole
kun et ole yliviivannut käyttämiäsi tunnuksia??
Käytetty luku pitää merkata. Oma vikasi ja rahasi ovat nyt Nordean. toivottavasti ei mennyt iso summa !
Eli hiton av-mamma!
Soita Nordean asiakaspalveluun. Saat apua.
nimittäin tulee postissa ainakin meille aina erittäin hyvissä ajoin ennen vanhenemispäivää (joka lukee siinä kortissa)! Jos sulla enää 8 lukua käyttämättä, varmasti uusi on jo lähetetty. Olisiko hukkunut/ unohtunut jonnekin?
tais olla liikaa, enempää ei tossa kortissa ole
semmonen automaattisen puhelinpalvelun numero, soitat siihen ja se kertoo sulle monesko tunnus.
ja uusi on jo tullut sulle, lienee hukassa?
Kun olet noin monta kertaa yrittänyt, on palvelu todennäköisesti lukinnut tunnuksesi ja saat ne käyttöön vasta huomenna. Mulla kävi näin, kun en hoksannut vaihtaa uuteen tunnuslukukorttiin (vanhassa oli vielä tunnuksia jäljellä, mutta aikaraja oli tullut vastaan). Oma vika, oli kyseessä sitten laiskuus yliviivata ne käytetyt tunnukset tai epähuomiossa vanhan kortin käyttö...
kun tunnus num. 60 on käytetty. Tuossa tilanteessa on varmaan uudet tunnukset tulleet.
Kun väärän laittaa riittävän monta kertaa peräkkäin(olisikohan neljä kertaa?), niin tunnukset lukittuvat kuluvan vuorokauden aluksi. Eli kl 24 jälkeen pitäisi toimia, etsi uudet tunnukset.
ja vanhassa ollut päivämäärä 26.1.2010 ???
kokeilen huomenna uutta korttia
siis tunnukset lukittuvat vuorokauden ajaksi...
Soita 01006730, automaatti jonka avulla saat taas tietää missä kohtaa meet..
Sampopankin verkkopankissa tuollaista ongelmaa.
eli jos oikea on 76, yrität 78.