Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kurkku viidettä päivää kipeä =(
26.12.2010 |
Alkuun oli lämpöakin. Ei millään jaksais raahautumaan arvauskeskukseen, siellä mahtaa olla pitkät jonotkin kun porukka haluu lomaa ;)
Tietääks joku kotikonsteja millä nujertaa kurkkukipu. Kuumaa olen juonut, auttaa hetken ja buranan ottanu yöksi, mut aamul kurkku tosi kipeä =(
Kommentit (2)
muuten ei tunnu. Joskus ollu angiina ja muistelin et just nieltäessä sattui...
Kiitos =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta tarkkaile kurkun punoitusta, turpoamista ja valkoisia peitteitä, ettei tule angiina tai kurkkupaise.
Katsot wc.n peilin edessä miltä nielu näyttää. Onko risat turvonneet? Jos vain toinen, viittaa kurkkupaiseeseen. Jos molemmat ja valkoisia viiruja tai laikkuja, viittaa angiinaan. Molemmat vaatii lääkärikäynnin ja antibiootit.
Jos ei nielussa ihmeempia, seuraile kotona ja lääkitse kipua.