Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kokemuksia Muurame-taloista? ev
Kommentit (2)
..Mutta talo on tilattu ja tulossa muutaman päivän päästä! Kaikki tähän asti sujunut mainiosti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään..Mutta talo on tilattu ja tulossa muutaman päivän päästä! Kaikki tähän asti sujunut mainiosti!
Mielestäni se on oikein hyvä vaihtoehto, kodikas ja laadukkaan oloinen. Edustaja oli asiantunteva ja hällä oli aikaa meille ja kysymyksille.
Me katottiin noin sataneliöistä ja siinä oli kyllä aavistuksen ahdas olohuone... Mutta toisaalta ihana terassi kuului pakettiin.
Lopulta oli pakko vaan valita, ja Muurame jäi kakkoseksi. Ehkä joskus...