Kuinka paljon valehtelette täällä?
Kuinka moni valehtelee tällä palstalla ja keksii juttuja?
Kommentit (4)
Kirjoitan aina anonyyminä, joten ei tarvitse valehdella
Hyvin vähän. Ehkä muistelen asioita positiivisemmassa valossa, mutta yleensä ottaen puhun vain totta. En yunne mitään tarvetta keksiä tarinoita, satuilla tai olla mytomaaninen sepittelijä. Ehkä se on tämä kypsä keski-ikä, kun muiden ihmisten kustannuksella tirskuminen on jäänyt jo hyvin kauas.
Sen verran ainakin, ettei tunnisteta - minua eikä etenkään niitä ihmisiä, joista kirjoitan.
Mitään sellaista skitsoilua en ole ikinä harrastanut, että yhdessä ketjussa teeskentelisin olevani abortin tehnyt kotiäiti ja toisessa se abortoitu sikiö ja kolmannessa abortoidun sikiön kummin anoppi. Enkä ylipäätään teeskentele kannattavani mitään sellaisia mielipiteitä tai ajatuksia, joita en oikeasti kannata.
En minä ainakaan.
░░░░░░░░░▄▄██████████▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░▄██████████████████▄▄░░░░░░░████░
░░░░▄███████████████████████▄░░░░░██▄▄░
░░▄███████████████████████████▄░░░▄▄██░
░██████████████████████████████▄░░▀▀▀▀░
▀▄▀████████████████████████████▀▄░█████
█▄▀▄▀████████████████████████▀▄▀▄░█░█░█
███▄▀░▄▄▄▄▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄██░▀░▀░▀
█████░▀█▄█▄█▄█░░░░░░░█▄█▄█▄█░░███░██░░░
█████░██░▄▄░███░░░░░███░▄▄░██░███░▄▄░░░
█████░██░▀▀░███░░░░░███░▀▀░██░███░██░░░
█████░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░███░▄▄░░░
█████░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░░███░██░░░
█████▄░░▀▀▄░░░░░░▀▀░░░░░░█▀░░▄███░████░
██████▄░░░░▀▄▄░░░░░░░░▄▄▀░░░▄████░▄▄▄▄░
████████▄░░░░▀████████▀░░░▄██████░██▀▀░
███████▀░▀▄░░░░░░░░░░░░░▄▀███████░██▀▀░
█████▀░░░░░█████████████░░░▀█████░████░
███▀░░░░░░░█████████████░░░░░▀███░░░░░░