Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen yliväsynyt ja uni vaan ei tule

Vierailija
17.08.2014 |

Ahdistaa ja pelottaa kuinka jaksan huomenna vauvan kanssa. Mikä avuksi :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jonkun läheisen luo tai pyydä tulemaan avuksi että saat huilata. Mä yritin aikanaan sisukkaasti pärjätä yksin eikä ollut ketään jota olisi voinut pyytää tulemaan. Siitä ei seuraa hyvää :(

voimia ja rakkautta toivon sinulle!

Vierailija
2/2 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. Pelkään eniten tätä unettomiutta joka seuraa yliväsymisestä. Ahdistus kuristaa kurkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi