Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein yli viikko sitten radikaalin muutoksen kampaukseen

Vierailija
02.05.2014 |

tänään sitten tuli puheeksi miehen kanssa, ei ollut huomannut mitään!

olen jo tottunut ettei ainakaan kehu, mutta tuli kyllä yllätyksenä ettei sen vertaa huomaa. tekis mieli pläjäyttää ilmoille, paljonko kampaaja maksoi, se vois jo kiinnostaakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla tarpeeksi radikaali muutos. Joskus mustakin tuntuu että jakauksen paikan vaihtaminen on radikaalia, ehkä itselle, mutta ei muille..

Vierailija
2/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mikä se radikaali muutos susta oli :) Nimittäin edes 10 sentin pätkäisy tukasta ja maantienvärisestä tummanruskeaksi värjääminen ei ole oikeastaan mitenkään erityisen radikaalia. Eri asia sitten, jos vedit vaaleasta blondista bruneteksi ja leikkasit tukan jostain lapaluista leukapieliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ukko huomaa tukan värin vaihtumista tai kampauksen laittamista. Vaikka olisin väkertänyt korkkiruuvikiharoita ja rakennellut upean nutturan rusettipinneineen kaikkineen :D Ei se vain kiinnitä huomioita tuollaiseen, vaikka ihan varmasti muuten tykkääkin ja pitää myös ulkonäöstä.

 

No joo, sen huoaa jos blondi vaihtuu pähkinänruskeaksi. Kokeiltu on sekin.

Vierailija
4/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muut miehet sitten heti huomaavat? Merkitseekö tukka miehilleniin paljon? Ainakin mulla on aina ollut vientiä vaikka ollut lyhyt poikatukkakin.

Vierailija
5/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kananperse, niin luulisi kommenttia kuuluvan, ainakin palstan mukaan.

Vierailija
6/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä oli sun radikaalimuutos? 3 sävyä vaaleampi väri, muutama raita ja 5 senttiä pituudesta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuommoisia, mun ainakin. Pääasia että oot hyvännäköinen! Ehkä joku toinen mies huomaa ja kehaisee. 

Vierailija
8/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida olla hyvännäköinen, mutta muutos oli iso. tulin siihen tulokseen että ukkeli ei katso minua enää ollenkaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi