Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden huonoin äiti valittu

Vierailija
10.05.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014051018284613_uu.shtml

 

Minkälainen "äiti" kohtelee lapsiaan näin? Toivottavasti lapsiparat on huostaanotettu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseisellä äidillä, näin äitienpäivän kynnyksellä, edes jokin liikahtaisi sisällä uutista lukiessaan.

Vierailija
2/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh ihanko että huonoin? Onhan noita jotka antaa poikakavereidensa raiskata vauvaansa ja oikein käskee tekemään niin yms yms pahempia.

Mutta niin, törkeesti tehty, jättänyt ovet auki ja avuttomat lapset ilman hoitajaa. Onkohan lapset huostaanotettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sillekin äidille kuuluu, jonka lapsi oli siinä talvisessa pahoinpitelyjutussa, kun se murrosikäinen poika löysi muksun viltin päältä mukiloituna ja verissä päin talvipakkasessa =(. Vittu pitäis lapsistaan parempaa huolta eikä jättäis kaiken maailman narkkihörhöjen armoille.

Vierailija
4/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:26"]

No voi nyyh ihanko että huonoin? Onhan noita jotka antaa poikakavereidensa raiskata vauvaansa ja oikein käskee tekemään niin yms yms pahempia.

Mutta niin, törkeesti tehty, jättänyt ovet auki ja avuttomat lapset ilman hoitajaa. Onkohan lapset huostaanotettu?

[/quote]

 

No kaksivuotias osaa jo kävellä ja kenties kiivetä. Siitä vaan parvekkeelle ja tuolille ja hups vaan. Verinen mytty taloyhtiön pihalla. Onneksi ei käynyt. Kahdeksanvuotias keskellä yötä harhailemassa yksin ulkona. Luulen että aika peloissaan ja hädissään on lähtenyt etsimään äitiään. 

Ja missä äiti on? Missäpä muualla kuin humalassa baarissa. 

 

Vierailija
5/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu pitäs viedä saunan taakse tuollaiset.

 

Vierailija
6/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään tuli tuomio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekympppinen nainen, ei mikään teiniäiti. Yh puutteessa?

Vierailija
8/10 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:29"]

Ja mitähän sillekin äidille kuuluu, jonka lapsi oli siinä talvisessa pahoinpitelyjutussa, kun se murrosikäinen poika löysi muksun viltin päältä mukiloituna ja verissä päin talvipakkasessa =(. Vittu pitäis lapsistaan parempaa huolta eikä jättäis kaiken maailman narkkihörhöjen armoille.

[/quote]

 

Muistaakseni se taapero löytyi ihan vaan vaipoissa ja oli joku teini-ikäinen poika löytänyt taaperon ja antanut takkinsa tälle lapselle. Niin ja lapsi oli kai ollut isällään. Isä löytyi jostain metsästä tms. lähimaastosta kuolleena parin päivän sisällä, eikä kuolemaan liittynyt rikosta.

Lapsen äidistä ei taidettu uutisoida koska äiti ei ollut missään tapaa osallisena lapsen hylkäämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti on sairas ja tekee siksi tuollaistakin paskaa.

 

t. Raitis alkkis

Vierailija
10/10 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen tuo tuskin on lähelläkään kärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi