Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on pedagogiikalla ja didaktiikalla?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen ajatellut että liittyvät opettamiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedarit opettaa ja didaktikot oppivat. autodidakti oppii itse eikä kaipaa pedgogisia temppuja.

Vierailija
2/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didaktiikka on opettamisen opetusta ja pedagogiikka opetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedagogiikka on enemmän kasvatusta ja didaktiikka aineen opetukseen liittyvää asiaa.

Esimerkiksi terveystiedon didaktiikassa pohditaan miten ainetta opetetaan ja millaista sisältöä, pedagogiikassa pohditaan mikä vaikutus terveystiedon opettamisella ja sen sisällöllä on oppijaan.

Vierailija
4/4 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tämä selvensi paljon. Kiitos :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme