Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin äsken lähes litran jäätelöä

Vierailija
15.06.2014 |

Mitäs sanotte

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny saman monesti.

Vierailija
2/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varmaan kun anoppi tarjos. Otin lisää kun silmä vältti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöhän on suurelta osin pelkkää ilmaa.

 

J-P

Vierailija
4/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litraa en oo onnistunut itse vetämään mutta pari kertaa televisiota katsellessa on mennyt kokonainen purkki ben&jerry's strawberry cheesecake:a. 2000 kaloria jotka maistuivat taivaalliselle!

Vierailija
5/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon sanoisi. Itsekin olen monesti syönyt litran kerralla.

Vierailija
6/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:56"]Oon tehny saman monesti.

[/quote]

Ja mun lapsi on vetäny trioa melkein litran kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.

Vierailija
8/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]

Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.

[/quote]

Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]

Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.

[/quote]

Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?

t. ap

[/quote]

Sitäkö odotit? Eikähän se ole ihan jokaisen oma asia montako litraa syö jäätelöä kerralla.

Vierailija
10/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:03"]

 

Minä söin ainakin sata litraa, lällällää! Tähänkö ollaan tultu.

 

[/quote]

 

Tähän näköjään. Missä ovat kaikki läskisaarnaajat?

 

t. ap

[/quote]

Sitäkö odotit? Eikähän se ole ihan jokaisen oma asia montako litraa syö jäätelöä kerralla.

[/quote]

Vähän olisin jonkun halunnut toivottavan onnea valitsemallani tiellä tms.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whoa... Ja minä tunnen parhaillaan morkkista yhdestä tiikerikakkupalasta... Mut enpä taida enää, kiitti ap!

Vierailija
12/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi ben&jerry's jäätelö oikein on? Nuoriso vaan kehuu, että on tosi hyvää.

Itse en ole maistanut. Mitä erikoista siinä on?

 

J-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:59"]

Litraa en oo onnistunut itse vetämään mutta pari kertaa televisiota katsellessa on mennyt kokonainen purkki ben&jerry's strawberry cheesecake:a. 2000 kaloria jotka maistuivat taivaalliselle!

[/quote]

 

tän on pakko olla värikäs pimpsa !!!

 

Vierailija
14/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:16"]

Mitä toi ben&jerry's jäätelö oikein on? Nuoriso vaan kehuu, että on tosi hyvää.

Itse en ole maistanut. Mitä erikoista siinä on?

 

J-P

[/quote]

Jenkkiläistä kermajäätelöä, josta löytyy useita eri makuja. Jäätelöiden seassa on mausta riippuen erilaisia sattumia, kuten suklaanpaloja, kakunpaloja, pähkinöitä jne. Taivaallista!

 

http://www.benjerry.fi/site/fi/jaatelomme/our-flavours/#

 

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:15"]

Whoa... Ja minä tunnen parhaillaan morkkista yhdestä tiikerikakkupalasta... Mut enpä taida enää, kiitti ap!

[/quote]

Haha no problemo!

t. ap

Vierailija
16/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monta kertaa syönyt litran jäätelöä ja oikeastaan ylikin jos kastikkeet ym lasketaan. Hyvää oli :)

Vierailija
17/21 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ällö olo tuli jo pelkästä ajatuksesta, jos vetäsis litran jäätelöä. En pystyis. 

Vierailija
18/21 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä kyllä litraa ole vetässyt mutta paljon kuitenkin kerralla ja usein.

Vierailija
19/21 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:41"]

Mä oon monta kertaa syönyt litran jäätelöä ja oikeastaan ylikin jos kastikkeet ym lasketaan. Hyvää oli :)

[/quote]

Nam nam :) Mulla oli soijamaitoo, mantelilastuja ja mustikoita jätskin kaverina

t. ap

Vierailija
20/21 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, harrastin tuota paljonkin nuorena. Sitten kun sain lapset, en ole voinut pahemmin harrastaa pahettani. Tavallinen vaniljajäätelö suoraan paketista ruokalusikalla syötynä on todella nautinto. Parasta oli kuitenkin sellaisessa hunajakennon muotoisessa muovirasiassa oleva tofujäätelö, olikohan Tofuline nimeltään. Ei tullut edes huono olo, hiukan röyhtäilytti vain jälkikäteen pari tuntia. Taidanpa aktivoida tuon harrastuksen jälleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi