Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, Esko Ahosta kaavaillaan ulkoministeriä uuteen hallitukseen, sanottiin uutisissa aamulla.

Vierailija
04.04.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskojaan nakellen. Mua kyllästyttää kun samat naamat vaan pyörii vuodesta toiseen.

Vierailija
2/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Aho ja Paavo Väyrynen vieläkin siellä...



KOhta ne herättää Johannes Virolaisenkin tekemään politiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Johannes Virolaisesta ei ole pahaa sanottavaa.

Vierailija
4/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväveli-piiri taas pyörii ja jakaa paikkoja toisilleen.

Vierailija
5/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisia poliitikon irvikuvia nekin.

Vierailija
6/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Aho sai melkein yhtä paljon ääniä pressanvaaleissa kuin Halonen, mutta Halonen sivuutti hänet julmasti nimittäessään siihen yhteen tehtävään ihmistä, siis sehän oli suora loukkaus Ahoa kohtaan.



Aho oli hemmetin pätevä, ja menestyi loistavasti pressanvaaleissa. Ja häntä kohdeltiin sen jälkeen kuin jotakin koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin myös Ahtisaarta kultturiministeriksi ja urpo leppästä puhemieheksi.

Vierailija
8/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahohan on erittäin kokenut, nopeajärkinen ja pätevä poliitikko. Kantanut isoa vastuuta pääministerinä ja saanut Halosta vastaan mittavan kansansuosion. Minusta on hienoa, jos ministereiksi otetaan oikeasti päteviä ihmisiä kuten Aho, eikä sorruta ottamaan näitä tyhjäpäisiä äänikuningattaria, joiden ansiot on vaatteissa, eikä substanssia ole pätkän vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minusta on hienoa, jos ministereiksi otetaan oikeasti päteviä ihmisiä kuten Aho, eikä sorruta ottamaan näitä tyhjäpäisiä äänikuningattaria, joiden ansiot on vaatteissa, eikä substanssia ole pätkän vertaa.

Olen täysin samaa mieltä tästä. Tiura ministeriksi... joo...

Vierailija
10/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikasta vetäytynyt kehäraakki. Jättäkööt hommat niille joita päivänpolitiikka vielä todella kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan siitä, että on nainen?

Vierailija
12/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paikallista sopimista työpaikoilla ja muita työntekijöiden olojen heikennyksiä. Tokihan se vanha taistelukaveri pitää ottaa mukaan hallitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hyväveli-piiri taas pyörii ja jakaa paikkoja toisilleen.

Vierailija
14/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sitra ?



onneksi ei sentään terveysministeriksi kun se vihaa meitä lihavia. Onko varaa arvostella moisilla silmäpusseilla.



Taitaa tulla paskahallitus.



Onneksi Aho sai kerran Halosta päähänsä se on ainut millä tässä jaksaa eteenpäin jos Aho on hallituksessa mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksessä mahtanut olla keskustan Esko Ahonen?

Vierailija
16/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kysymyksessä mahtanut olla keskustan Esko Ahonen?

Ei.

Aho kyllä on pätevä, kokenut ja esiintymistaitoinen ja ihan varmasti on seurannut poilitiikkaa ja myös ulkopolitiikkaa Sitrassa ollessaan. Hyvä valinta keskustalta ulkoministeriksi.

Minä vaan en oiekin tykkää keskustalaisista yleensä, mutta Aho on sieltä miellyttävimmästä päästä. Kannuksen Kennedy, heh.

Vierailija
17/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aho olisi koonnut itsensä ja jatkanut kepun puheenjohtajana niin olisi ollut seuraavassa hallituksessa pääministerinä... vrt. Niinistö joka oli hyvä häviäjä ja sai pressanvaaleista mukavasti nostetta poliittiselle uralleen. Esko vaikka takaisin hiihtoliittoon mutta pois päivänpolitiikasta!!!

Vierailija
18/18 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nykyisin yksi niistä harvoista, joka todella uskaltaa ottaa kantaa asioihin ja esittää myös sellaisia mielipiteitä, jotka eivät kaikkia miellytä. Ei siis mitään Halosen mitäänsanomattomia hymistelyjä. Toivottavasti uutinen pitää oaikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi