Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stella ei viihtynyt Espoossa..

Vierailija
12.04.2007 |

joten vaihtoi tiskirätin uuteen joka päivä eikä jaksanut kiinnittää huomiota siitä syntyvään jätemäärään :D



Jaksoi kuitenkin ulkoilla lasten kanssa 3krt/pv??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin kun lasten kanssa voi vain aikaista omakotitalon oven ja rynnätä pihalle. Lapset osaavat pukea haalarin, kypärälakin, hanskat ja nauhattomat talvikengät hetkessä kun tietävät että pääsevät pihalle. Nautin lapsista, nautin kotiäitiydestä, mikä siinä on niin julmetun pahaa, että pitää puuttua mun valintoihin? Onko oma elämäsi hukassa vai täydellisen täydellistä?

Vierailija:


joten vaihtoi tiskirätin uuteen joka päivä eikä jaksanut kiinnittää huomiota siitä syntyvään jätemäärään :D

Jaksoi kuitenkin ulkoilla lasten kanssa 3krt/pv??

Vierailija
2/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on superäiti/vaimo/rakastaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Nepalian kavereille kuuluu? Entä Austraaliaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi