Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä te sitten ootte paskoja ämmiä! OV

Vierailija
25.04.2007 |

Jos suomalaiselle lapselle sattuu jotain, niin te vaan voivottelette ja toivotte kaikkea hyvää tuolle lapselle.

MUTTA, jos ulkomaalaiselle lapselle tai lestojen lapselle käy jotain, heti pitää syylistää vanhempia/vanhempaa!

Mikä vittu teitä vaivaa? Kaikki lapset ovat yhtä arvokkaita, olkoot ne sitten suomalaisia pellavapäitä tai sitten ulkomaalaisten tai lestojen lapsia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki lapset ovat yhtä arvokkaita, olkoot ne sitten suomalaisia pellavapäitä tai sitten ulkomaalaisten tai lestojen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme