Lue keskustelun säännöt.
Kyllä te sitten ootte paskoja ämmiä! OV
25.04.2007 |
Jos suomalaiselle lapselle sattuu jotain, niin te vaan voivottelette ja toivotte kaikkea hyvää tuolle lapselle.
MUTTA, jos ulkomaalaiselle lapselle tai lestojen lapselle käy jotain, heti pitää syylistää vanhempia/vanhempaa!
Mikä vittu teitä vaivaa? Kaikki lapset ovat yhtä arvokkaita, olkoot ne sitten suomalaisia pellavapäitä tai sitten ulkomaalaisten tai lestojen lapsia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: