Lääkäri määräsi 8kk ikäiselle Nasolinia nuhaan.
Korvatulehduskin löytyi molemmista korvista ja siihen saatiin antibiootit.
Jäin vain miettimään tuota Nasolinia ja sen tarpeellisuutta. Vauva ei ole mitenkään erityisen tukkoinen, räkää tulee jonkin verran. Ehkä kerran tunnissa täytyy pyyhkiä, eikä nenä ole tukossa. Taidan jättää Nasolinit antamatta.
Kommentit (7)
nasolinia on sekä tippoina että suihkeena . tipat yli 3kuiselle, suihketta ei alle vuotiaalle.
vauvojen on tippoja. Menepäs takaisin apteekkiin ja hanki niitä, jos tuntuu tarpeelliselta. Mutta minusta voit jättää antamattakin, jos ei kerran varmasti ole tukkoinen.
se nuharäkä kun korvissa aiheuttaa tulehduksen...
Mitä se Nasolin siihen enää auttaa?
Ap
se nasolin auttaa korvatulehdukseen siten, että se avaa nenäonteloita ja siten vähentää painetta ja räkää korvissakin.
Ihan tosi, anna sitä lapsellesi, niin olo helpottuu.
ihmetteli sitten itsekin, että tuote näyttää tulevan suihkepullossa.
Miten mä laitan nenäsumutetta tipan molempiin sieraimiin? Pitäis varmaan hommata pipetti tai vastaava. Nou thänks.
Ap