Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri määräsi 8kk ikäiselle Nasolinia nuhaan.

Vierailija
25.04.2007 |

Korvatulehduskin löytyi molemmista korvista ja siihen saatiin antibiootit.



Jäin vain miettimään tuota Nasolinia ja sen tarpeellisuutta. Vauva ei ole mitenkään erityisen tukkoinen, räkää tulee jonkin verran. Ehkä kerran tunnissa täytyy pyyhkiä, eikä nenä ole tukossa. Taidan jättää Nasolinit antamatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli sitten itsekin, että tuote näyttää tulevan suihkepullossa.



Miten mä laitan nenäsumutetta tipan molempiin sieraimiin? Pitäis varmaan hommata pipetti tai vastaava. Nou thänks.



Ap

Vierailija
2/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes tarvetta. Kumma juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasolinia on sekä tippoina että suihkeena . tipat yli 3kuiselle, suihketta ei alle vuotiaalle.

Vierailija
4/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen on tippoja. Menepäs takaisin apteekkiin ja hanki niitä, jos tuntuu tarpeelliselta. Mutta minusta voit jättää antamattakin, jos ei kerran varmasti ole tukkoinen.

Vierailija
5/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nuharäkä kun korvissa aiheuttaa tulehduksen...

Vierailija
6/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Nasolin siihen enää auttaa?



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nasolin auttaa korvatulehdukseen siten, että se avaa nenäonteloita ja siten vähentää painetta ja räkää korvissakin.

Ihan tosi, anna sitä lapsellesi, niin olo helpottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän