Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako sakot, jos kuljettaa 3-vuotiasta ilman istuinta?
25.04.2007 |
Minula on isäni kanssa kova väittely asiasta ja minun pitäisi jostain löytää ihan fakta-tietoa asiasta että olen oikeassa ;)
Eikös viime vuonna tullut voimaan laki, jossa sanottiin että pitää olla asianmukainen istuin ja pelkät auton turvavyöt ei riitä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
3v. ja alle pitää olla aina asianmukaisessa istuimessa. 3v. ja yli mutta alle 140cm pitää myös olla istuimessa vähintään korokkeella, mutta tilapäiskuljetus sallitaan ilman istuinta. Korjatkaa jos olen ihan väärässä.