Lue keskustelun säännöt.
Huutiksen helmiä...
03.04.2007 |
http: //huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=50865210
Yhdellä lapsella olleet? Joo, mutta sitä lasta on sitten työnnetty näissä rattaissa about 7 v. Tai sitten kärryt ovat olleet varastossa erittäin monta vuotta. Eihän tällaista mallia oo ollut myynnissä enää aikoihin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla