Lue keskustelun säännöt.
tähän ketjuun ne jotka eivät ole ikinä käyneet ulkomailla, patti ehkä Ruotsissa tai Virossa?
Kommentit (5)
sitä ennen en ole ku ruotsissa käynyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin olen käynyt vaan noissa kolmessa maassa.
Meidän vanhemmat oli sellasia että ne matkusteli vaan kotimaassa. Äitiä ei kiinnostanu lähteä muualle.
Eipä sit ole tullut nyt aikuisenakaan vielä käytyä. Haaveissa ois joskus johonki päästä!
Mieheni on käynyt vain Virossa kerran, ei missään muualla, edes Ruotsissa....
Tarkoitus on lähteä jonnekin kun lapset hiukan kasvaa, mentäisi vaikka ihan kaksistaan....
hän on käynyt muutaman kerran risteilyllä Ruottissa ja kerran Virossa.
Miehen kans oli tarkoitus lähteä, mutta se jäi ja nyt odotellaan et lapset hieman kasvaa niin lähetään koko porukka.