Lue keskustelun säännöt.
Mika on hyva alkupalkka? Siis jos hakeudun opiskelemaan,olisko esim 2000 hyva alkupalkka, mikali haluan jaada elakkeelle tyosta joka on yli suomalaisten keskipalkan
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Duunareilla siis. Mietippä sitä.