Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mailman kaunein laulu vaan ei sanoja. AUTA!
07.04.2014 |
Mauno Kuusisto: Romanssi (Tsaikovski)
Löytynee Suuri toivelaulukirja 2:sta. vaan kun ei ole sitä eikä kirjastostakaan löydy.
Laulaisin tuon isovanhempien hääpäivänä. Voitko auttaa.
Kommentit (4)
Biisihän löytyy Youtubesta. Kirjoita sieltä sanat ylös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:09"]
http://www.gugalyrics.com/lyrics-2228860/leif-wager-romanssi.html
tämä??
[/quote]
Ei tämä.
Ajattelin, että jos joku nettivelho saisi kaivettua sen jostain esiin.
Alue: Aihe vapaa
http://www.gugalyrics.com/lyrics-2228860/leif-wager-romanssi.html
tämä??