Lue keskustelun säännöt.
Illalla vaikea nukahtaa,
05.02.2007 |
heräilen öisin usein. Uni rauhatonta ja huonoa. Pahantuulinen ja hoen koko ajan: en jaksa enää! Kuitenkin jaksan,teen kotityöt ja hoidan työni. Onko stressi vai mitä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla