Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idols-ongelma

Vierailija
05.02.2007 |

Seuraavasta pienryhmästä pitäisi jatkoon päästä 3 henkilöä: molemman Markukset sekä Ari. Kuinkas tämän saisi tapahtumaan? :)



Edellisen pienryhmän voittanut Kristiina voisi minun puolestani luovuttaa finaalipaikkansa jollekin noista. Kristiina on suht turha.



Aika epäreilua toisaalta tuo, että yhdessä pienryhmässä on monta varteenotettavaa idoliehdokasta ja toisessa taas kelpo laulajia, muttei ketään ylivoimaisen hyvää.



Tasoerot pienryhmien välillä ovat liian suuria!



Ehkä ovat tehneet noin, jotta finaalissa olisi myös naisedustusta. Miehet ovat parempia tänä vuonna. Ei kait viime vuonna ollut vain nais- tai miespienryhmiä, vaan kaikki olivat sekaryhmiä???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ryhmässä 2 esiintyneet eivät ainakaan itseäni miellytä samalla lailla kuin vaikka ryhmän 3 väki.

Vierailija
2/3 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmosen 10 v vanhan ketjun joku käyny nostamassa :D