Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva ei tarkenisi avorattaissa talvella, en aio ostaa kalliita vaunuja

Vierailija
17.03.2007 |

lampaan talja ja shaali saavat riittäää ........

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kulkea autolla.

Vierailija
2/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se haittaa kai jos vähän tuulee ja tuiskuttaa ja sataa... miksi yleensä laittaa ulos liikkukaa autoll niin et tarvi ollenkaan rattaita... Äly hoi, syynsä kai siihenkin on että näitä erihintaisia vaunuja ostetaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko matkarattaita vai mitä?

Vierailija
4/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka vanhat vaunut käytettynä parilla kympillä, rahasta ei voi olla kiinni. Meillä vauvat nukkuneet myös paremmin, kun virikkeitä ei näy joka suunnasta.

Vierailija
5/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meillä vauvat nukkuneet myös paremmin, kun virikkeitä ei näy joka suunnasta.

Vierailija
6/6 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomurattaat, joissa makuulle menevä selkänoja, sopivat sen sijaan mainiosti vauvallekin, pehmeällä kantokopalla tai makuupussi+jalkapeite-yhdistelmällä. Ne eivät eroa yhdistelmävaunuista muuten kuin sillä, että ovat ehkä edullisemmat, ja takuulla ketterämmät+menevät pienempään tilaan. Pitkäikäisetkin ne on.