Miksi vauva ei tarkenisi avorattaissa talvella, en aio ostaa kalliita vaunuja
lampaan talja ja shaali saavat riittäää ........
Kommentit (6)
Eipä se haittaa kai jos vähän tuulee ja tuiskuttaa ja sataa... miksi yleensä laittaa ulos liikkukaa autoll niin et tarvi ollenkaan rattaita... Äly hoi, syynsä kai siihenkin on että näitä erihintaisia vaunuja ostetaan...
Osta vaikka vanhat vaunut käytettynä parilla kympillä, rahasta ei voi olla kiinni. Meillä vauvat nukkuneet myös paremmin, kun virikkeitä ei näy joka suunnasta.
Vierailija:
Meillä vauvat nukkuneet myös paremmin, kun virikkeitä ei näy joka suunnasta.
Kuomurattaat, joissa makuulle menevä selkänoja, sopivat sen sijaan mainiosti vauvallekin, pehmeällä kantokopalla tai makuupussi+jalkapeite-yhdistelmällä. Ne eivät eroa yhdistelmävaunuista muuten kuin sillä, että ovat ehkä edullisemmat, ja takuulla ketterämmät+menevät pienempään tilaan. Pitkäikäisetkin ne on.
Voihan kulkea autolla.