Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä bändistä Het Potatis?
Kommentit (6)
Muistuuko biisi " Jag far til' Hesa" kenellekkään mieleen??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
du och jag är här jee jee
P**ka kirja oli se nya vindar
Mä tykkäsin ruotsista ja opin kirjan melkein kaikki kappaleet ulkoa:-)
Olin onnistunut vuosien jälkeen unohtamaan Nya Vindarin... palautuipa taas mieleen :)
oli tosi kamala se kirjasarja ja muutapa eioo jääny mieleen kun tämä bändi
Luulin jo unohtaneeni koko jutun :D Oliko sen laulajan nimi Hasse?