Lue keskustelun säännöt.
uskaltaako ottaa hammaslääkärissä röntgenkuvat, jos epäilee olevansa raskaana?
Kommentit (8)
RTG-kuvia ei oteta raskauden aikana. Minullakin suosittelivat tulemaan synnytyksen jälkeen takaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kovasti hammaslääkäri vakuutteli, että mitään haittaa ei ole. Enpä osannut kieltäytyäkään.
Jos tiedät olevasi raskaana, saat lyijyliivin mahan suojaksi. t: hammalääkäri
Mieluummin pieni riski itselle kuin pieni riski vauvalle.
No eikös kannattaisi tehdä se raskaustesti ennen sitä hammaslääkäriä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
haitta vs. hyöty!
Esim. jos raskaana on epäily rannemurtumasta, se kuvataan ihan taatusti.
Ainakin jos otetaan sellaset pienet kuvat poskihampaista. Isompaan koko leulan kuvaan en välttämättä menisi (laite kiertää koko pään).