Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako ottaa hammaslääkärissä röntgenkuvat, jos epäilee olevansa raskaana?

Vierailija
05.02.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos otetaan sellaset pienet kuvat poskihampaista. Isompaan koko leulan kuvaan en välttämättä menisi (laite kiertää koko pään).

Vierailija
2/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RTG-kuvia ei oteta raskauden aikana. Minullakin suosittelivat tulemaan synnytyksen jälkeen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti hammaslääkäri vakuutteli, että mitään haittaa ei ole. Enpä osannut kieltäytyäkään.

Vierailija
4/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät olevasi raskaana, saat lyijyliivin mahan suojaksi. t: hammalääkäri

Vierailija
5/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pieni riski itselle kuin pieni riski vauvalle.

Vierailija
6/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös kannattaisi tehdä se raskaustesti ennen sitä hammaslääkäriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota röntgeniä, jos on raskaana.

Vierailija
8/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitta vs. hyöty!

Esim. jos raskaana on epäily rannemurtumasta, se kuvataan ihan taatusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän