Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meidän lapset oli viimeeksi yötä hoidossa
03.04.2007 |
ystävälläni viime kesäkuussa viikon. Sitä edellisen kerran toissavuoden joulukuussa neljäpäivää miehen siskon luona.
Ja taas tekisi mieli viettää aikaa kaksin miehen kanssa...
Kommentit (3)
meidän esikoinen ollut yöhoidossa viimeksi helmikuussa 2002. Kaksi nuorempaa eivät sitten ikinä ole olleetkaan eivätkä vielä pariin vuoteen menekään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
max 7 yötä vuodessa pois... Mutta eivät kyllä koskaan viikkoa kerrallaan.