Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet, jos näet 4-5 vuotiaan istumassa bussissa rattaissa?

Vierailija
25.04.2007 |

siinä se kysymys tulikin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika oli 2 vuotiaana iso mies jo ja katseita sateli..

Vierailija
2/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kävelyttää lasta kauppaan, ja takaisin bussiin.



Nimim. urheilumieless'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläpäin!

Vierailija
4/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle on hidas liikunnallinen kehitys tai jotain muuta vastaavaa. Voihan olla, ettei lapsi osaa edes kävellä. Voihan hänellä olla vaikka cp-vamma. En siis todellakaan ajattele mitään negatiivista, koska en ole niin ennakkoluuloinen ja yksisilmäinen ihminen kuin ap.

Vierailija
5/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassa päässä. Otan siksi rattaat varuiksi mukaan, että lapsi pääsee niihin tarvittaessa. Vaikka sitten paluumatkalla.

Vierailija
6/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin näkee aina säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi olen huono arvioimaan lasten ikiä, 4v:ksi luulemani lapsi saattaa olla isokokoinen 2,5v tai toisinpäin. Tuohon rattaissa pitämiseen on varmasti montakin syytä. Ensimmäiisenä tulee mieleen että lapsella (kuten meidän esikoisellamme) voi olla jotain sairautta tai vammaa tastalla, joka tekee kävelemisen hänelle mahdottomaksi/hankalaksi/vaaralliseksi. Toisaalta äiti ja lapsi saattavat olla juuri pitkällä reissulla jolloin kävelymatka olisi lapselle liian pitkä ja lapsen käveleminen hidastaisi kulkua. Tiedä häntä.



Sinänsä hassua että tuota isompien lasten kuljettamista rattaissa paheksutaan niin kovasti ja äitejä syytetään laiskoiksi. Samalla kukaan ei kuitenkaan kiinnitä huomioa siihen että naapuri voi ihan yhtä hyvin kuljettaa lapsensa saman matkan päiväkotiin autolla ilman että kukaan pähkäilee hänen laiskuuttaan. Tuskimpa se lapsi autossa kävelee juuri sen enmpää kuin rattaissakaan.

Vierailija
8/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan, että lapsi on sairas joko akuutisti tai kroonisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että vaunujen kanssa kulkevatkin maksaisivat matkat. Silloin ei tarvitsisi ajatella yhtään mitään. Meilläpäin jää silloin tällöin rannalle, kun kyydissä on jo kahdet vaunut. Siksi siis ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi