Lue keskustelun säännöt.
En ota kyllä enää ikinä naapurin lasta meille hoitoon!
18.04.2007 |
Tänään hain naapurin pojan tarhasta oman poikani kanssa ja tulivat meille leikkimään. Äitinsä oli luvannut hakea klo 15:00. No, mammaa ei kuulunut ja kännykkä pois päältä. Tuli sitten hakemaan 17:30!
Juttelin toisen naapurin kanssa ja kuulin, että sama poika oli ollut heillä maanantaina kylässä ja äiti oli hakenut vasta kuuden jälkeen (vaikka siis silloinkin luvannut hakea klo 15:00).
Siis tosi törkeetä! Aivan USKOMATONTA! Ja kyseessä 3 v. pojat...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko kyse väärinkäsityksestä, vai oikeasti oli myöhässä sovitusta?
Mitä valitat täällä, etkö suoraan valittanut naapurillesi?
Tai vie oma lapsesi ja tee oharit itsekin.