Lue keskustelun säännöt.
Mitä olette saaneet ekatokaluokkalaiseltanne äitienpäivälahjaksi (koulussa tehtyä)?
11.04.2007 |
Täällä yksi ope pähkäilee, mitä tekisimme lasten kanssa ainaisten kasvopyyhkeiden yms. sijaan. Mikä on ollut kiva lahja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koru esim. helmistä pujotellen, kännykotelo huovasta, kankaanpainannalla pieni taulu tai huivi, avaimenperä tai muu makramee-solmeiluna. Netistä ainakin Tiimarin sivuilta voi löytyä ideoita.