Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette saaneet ekatokaluokkalaiseltanne äitienpäivälahjaksi (koulussa tehtyä)?

Vierailija
11.04.2007 |

Täällä yksi ope pähkäilee, mitä tekisimme lasten kanssa ainaisten kasvopyyhkeiden yms. sijaan. Mikä on ollut kiva lahja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Koru esim. helmistä pujotellen, kännykotelo huovasta, kankaanpainannalla pieni taulu tai huivi, avaimenperä tai muu makramee-solmeiluna. Netistä ainakin Tiimarin sivuilta voi löytyä ideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi