Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttavani on velkaa eräälle firmalle muutaman satasen

Vierailija
25.04.2007 |

ja asiaa selvitellään kuluttaja asiamiehen kanssa joka on tuttavani puolella. nyt sitten selvisi että tämä firman omistaja oli käynyt tuttavallani varkaissa ja varastanut tavaraa. hän otti kuulemma pantiksi. miten eikö tällainen olekaan varastamista toiselta luvatta ottamista. miten toimisitte itse asiassa ilmoittaisitteko tyypin poliisille ja mitähän hänelle siitä seuraisi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi