Lue keskustelun säännöt.
Jos (vauvalla) tulehdusarvot ym norm. puitteissa niin voiko olla mitään vakavaa?
03.04.2007 |
korvatulehdus on, yskii tosi kovasti ja keuhkot rohisee, mutta verikokeissa kaikki ok (mm. tulehdusarvo 8.4) joten voiko luottaa siihen ettei ole kauhkokuumetta tai keuhkoputkentulehdusta?
Kommentit (3)
Syötänkö niitä nyt ihan turhaan vauvalle, jos kyseessä on virustulehdus?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laahaa perässä, joten oikeasti ne voisi olla tällä hetkellä jo korkeammat, mutta menee päivä pari että näkee mitä ne on tällä hetkellä.
eli viruksen aiheuttama tuo.
lääkkeet ei siis auta.
mutta jälkitautina tietysti voi tulla bakteeritulehduskin. joten jos käänne parempaan ei tule pian ja kuume pysyy niin uudestaan vaan ja tarkemmat labret.
jos on pieni vauva niin sitten tosi herkästisaa seurata yleisvointia. jos ei jaksa syödä, ei tule pissivaippoja riittävästi yms niin sitten sairaalaan.