Lue keskustelun säännöt.
Ehdottakaa kauniita S:llä alkavia tyttönimiä :)
Kommentit (9)
Silja ja Sofia ovat kauniita, mutta tavallisia nykyään. Olisiko mitään vähän erikoisempia? :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän topakasta tytöstä tuli Sanna :) Miten kukaan ei ole tätä ehdottanut? ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //uotila. tripod. com/uotila/etunimi. html
Selina, Seela, Siiri, Sonja ja Saimi.
Mutta nämä ovat niin makuasioita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silja?