G Mikä on kengännumerosi ja kuinka pitkä olet?
Kommentit (20)
näyttää toi 38 koon kenkä jalassa koomisen pieneltä, kun pituutta on puol senttiä vaille 180cm
olen ihan ylpeä sirosta kengänkoosta ja luustostani.
Joo tiedetään jättijalka pituuteen nähden, mutta minkäs teet kun jalka vaan kasvaa raskaana ollessa ;)
Oon aina onnellinen, kun löydän pieninumeroiset mutta sopivat kengät. Jollei tuo 41 tai 42 oo sopiva, niin kengät saa jäädä hyllyyn. Naisellista turhamaisuutta, mitä mies ei lakkaa ihmettelemästä... Toisaalta iso jalka on siis arka paikka mutta myös yhteisen huvin aihe miehen kanssa (mies sanoo, että säästetään, kun voidaan käyttää samoja kenkiä...):-)
Mun iskä on 197 cm ja kengännumero 52!
kengän koko ennen ensimmäistä raskautta 39.
koko ennen toista raskautta 40.
Nyt kahden lapsen jälkeen 41.
Lihoin kyllä raskauksien aikana aika paljon, mutta sain kilot pos.
Tosin juuri viikonloppuna kokeilin kotimaisia kevätkenkiä koossa 36 ja oli liian isot :o( Pitänee mennä lasten kenkiä katselemaan..
164cm ja 40. Olenko ainoa suht lyhyt, jolla silti iso jalka?!
noi puolikkaat on tosi tärkeitä :)
täältähän löyty joku suht samanlainen
Ennen lapsia kengät olivat kokoa 36.
Yllättävän paljon 40 numeroisia kengänkokoja täällä tuntuisi olevan.