Lue keskustelun säännöt.
Mitä jääkaappinne normaalisti sisältää?
11.04.2007 |
Tuntuu että aina on jääkaappi tyhjänä vaikka sinne yrittää kuinka ostaa syömistä...
Kommentit (3)
- suolakurkkuja, pikkelsiä
- muutamaa hilloa, marmeladia
- maustekastikkeita, -tahnoja, pestoa jne
- ketsuppia ja sinappia, balsamicoa, soijakastiketta
- margariinia
- maitoa, jogurtteja
- porkkanoita, perunoita, yleensä muitakin vastaavia
- sekä hätävarana shampanja :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jacky makupaloja!! Nehän on niiiiiin hyviä että katoavat meillä jääkaapista lähes välittömästi, silloin kun niitä uskaltaa ostaa. =D
-maitoa
-jugurttia, sekä litran pönikkä että purkkijugurtteja
-margariinia
-voita
-juustoa
-kinkkua ja meetvurstia
-yleensä joku kattila/pata ruokaa
-jauhelihaa
-perunoita
-kurkkua, tomaattia, porkkanoita, salaattia
-ruokakermaa
-sinappia ja ketsuppia, tomaattipyreetä
-jacky makupaloja
näitä meillä on aina, kerran viikossa jääkaappi on tosi täynnä, yritän käydä viksusti kaupassa kerran viikossa isossa marketissa ja maitoa lähikaupasta hakemassa jos loppuu..