Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jääkaappinne normaalisti sisältää?

Vierailija
11.04.2007 |

Tuntuu että aina on jääkaappi tyhjänä vaikka sinne yrittää kuinka ostaa syömistä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-maitoa

-jugurttia, sekä litran pönikkä että purkkijugurtteja

-margariinia

-voita

-juustoa

-kinkkua ja meetvurstia

-yleensä joku kattila/pata ruokaa

-jauhelihaa

-perunoita

-kurkkua, tomaattia, porkkanoita, salaattia

-ruokakermaa

-sinappia ja ketsuppia, tomaattipyreetä

-jacky makupaloja



näitä meillä on aina, kerran viikossa jääkaappi on tosi täynnä, yritän käydä viksusti kaupassa kerran viikossa isossa marketissa ja maitoa lähikaupasta hakemassa jos loppuu..

Vierailija
2/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- suolakurkkuja, pikkelsiä

- muutamaa hilloa, marmeladia

- maustekastikkeita, -tahnoja, pestoa jne

- ketsuppia ja sinappia, balsamicoa, soijakastiketta

- margariinia

- maitoa, jogurtteja

- porkkanoita, perunoita, yleensä muitakin vastaavia



- sekä hätävarana shampanja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacky makupaloja!! Nehän on niiiiiin hyviä että katoavat meillä jääkaapista lähes välittömästi, silloin kun niitä uskaltaa ostaa. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi