Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kate skippaa kekkerit ja laittaa Williamin

Vierailija
18.08.2015 |

...yksin tai Pippan kanssa edustamaan? Onko rakkaudessa ryppyjä vai Katella mammavaihde päällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on synnytyksen jälkeinen masennus. Tai uudelleen raskaana ja yrjöää kotona.

Pippahan on hyvä tuuraaja, ei varmasti yritä iskeä Williamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen, että imetys ei oo riittänyt ehkäsyks ja se on taas paksuna. Eks sillä oo aina ollut voimakkaat pahoinvoinnit alkuraskaudessa.

Vierailija
4/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Vaikka kuninkaalliset ovatkin naimisissa, niin eivät hekään ole lantiostaan yhdistetty ja pakotettuja edustamaan aina ja ikuisesti yhdessä. Eläköön nykyaika!

Vierailija
5/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:24"]Voi helvetti. Vaikka kuninkaalliset ovatkin naimisissa, niin eivät hekään ole lantiostaan yhdistetty ja pakotettuja edustamaan aina ja ikuisesti yhdessä. Eläköön nykyaika!
[/quote]
Joo, mutta on epäkohteliasta viime tingassa perua menoja ja toisaalta nää tilaisuudet on Katen työ.

Vierailija
6/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella on työtä vieroksujan maine briteissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kiinnostaa miten niin kauniilla ja ihanalla Katella voi olla Pippan kaltainen sisko!

Onko teillä tavisnaisilla yhtä suuret erot siskoihinne?

 

Vierailija
8/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laihduttaa himassa, että voi taas edustaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan