Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko tästä?

Vierailija
13.07.2015 |

Mieheni oli kavereidensa kanssa ulkomailla n. 2kk sitten. Minä taas olen lähdössä ulkomaille ensi viikolla kavereideni kanssa. Sovittiin muutama viikko takaperin, että lähdetään yhdessä (minä ja mies) kesän lopulla johonkin ulkomaille. Mies ehdotti viikko sitten että lähdetään hänen kaverinsa ja tämän tyttöystävän kanssa rantalomakohteeseen. Suostuin mutta tänä aamuna mies ilmoitti, että kaverin tyttöystävä ei halua lähteä mukaan että ehkä poikien reissu olisi sitten parempi. Ymmärrän tämän enkä missään nimessä tuppaudu mukaan. En halua olla ainoa nainen porukassa mihin oli nyt siis 2 miehen lisäksi kutsuttu muutama muukin mies. Mua alkoi kuitenkin vituttaan tämä koska alunperin oltiin sovittu että lähdetään yhdessä, sitten se muuttui siihen että lähdetään porukalla ja nyt lopputulos on se että mies lähtee yksin. Ärsyttäisikö teitä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse loukkaantuisin jossain asiassa miehelle niin ei sitä ole koskaan myöhäistä jutella. Niinhän asiat käydään läpi ja opitaan tuntemaan toinen toisiamme.

Ehkä matka on varattu ja maksettu mutta ainakin tietäisitte missä mennään. Sama toisinpäin: olisi kurjaa jos mieheni olisi jostain pettynyt muttei kertoisi sitä.

Et ole pirttihirmu sen perusteella että sinut on ajettu pois matkaryhmästä ja oikeastaan: jos tollanen naurattaa jotain porukkaa että emäntä pahastuu miesten matkasta ja tahtoo viettää aikaa miehensä kanssa niin kyllä lopulta jokainen sälli tahtoisi itse parisuhteen kuin mikä teillä on eikä se olisi heille ongelma jos sun mies ei reissuun menisikään kun laittaa sinut edelleen.

Kyllä tollanen pitää puhua.

Vierailija
2/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuisin ja niin perkeleesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollu vaihtoehtoa että ihan kahdestaan lähtisitte? Vai eetekö kestä toisianne? Ihmettelen kun aina lomaillut puolisoni kanssa.

Vierailija
4/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerättäät oman kaveriporukkasi kasaan ja lähdette reissuun mukaan.

Vierailija
5/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma.

Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa.

Vierailija
6/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"]Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma.

Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa.
[/quote]

Mutta miksi mies ottaa mukaansa kaverin eikä sinua, kuten alunperin suunnittelitte??

Vierailija
8/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"]

Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma. Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa.

[/quote]

Mikä sinua estää lähtemästä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"]Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma.

Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa.
[/quote]

Mutta miksi mies ottaa mukaansa kaverin eikä sinua, kuten alunperin suunnittelitte??
[/quote]

Niin no sepä tässä vituttaakin. Tai oikeastaan ihmetyttää. Koska hän itse on hehkuttanut,miten haluaa mun kanssa lähteä aurinkolomalle yms. -ap

Vierailija
10/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"]

Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma. Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa.

[/quote]

Mikä sinua estää lähtemästä?!
[/quote]

Ei mua juurikaan kiinnosta lähteä yksin naisena neljän hengen miesporukan kanssa reissuun. Tuntuisi siltä kuin olisin väkisin mennyt mukaan. -ap

Vierailija
12/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"]Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi.
[/quote]

En halua luoda miehen kavereille sellaista kuvaa, että olisin joku pirttihirmu. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vituttais kyllä. Just samanlaista ajattelematonta käytöstä mitä exältä sai kestää, ainakin jos ei protestoinut.

Vierailija
14/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te ootte jo lomaillu kavereiden kanssa molemmat osaltanne? Minkä helvetin takia se mies nyt haluaa taas lähteä poikaporukalla jos tarkoitus oli sun kanssa lähteä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"]

Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi.

[/quote]

Ap ihan itse suostui, että matkalle lähtee myös ystäväporukka. Ei tästä voi yksin miestä syyttää, että matka ei olekaan yhteinen.

Vierailija
16/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö hänellä sen reissun jälkeen rahaa ja aikaa reissata vielä sinun kanssasi piakkoin? Jos riittää, tehköön molemmat reissut. Jos ei riitä, peruu kaverireissun.

Vierailija
17/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"] Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma. Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa. [/quote] Mikä sinua estää lähtemästä?! [/quote] Ei mua juurikaan kiinnosta lähteä yksin naisena neljän hengen miesporukan kanssa reissuun. Tuntuisi siltä kuin olisin väkisin mennyt mukaan. -ap

[/quote]

Eikö sinulla ole omia ystäviä, jotka voisi lähteä matkalle mukaan?!

Vierailija
18/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"]Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi. [/quote] En halua luoda miehen kavereille sellaista kuvaa, että olisin joku pirttihirmu. -ap

[/quote]

Ja ikä oli?! Mitä hiton väliä mitä miehen ystävät sinusta ajattelee?!

Vierailija
19/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:40"] Jos luit tekstin niin alunperin piti lähteä yhdessä reissuun. Se muuttui siihen että lähdetäänkin porukalla ja lopputulos onkin ett mies lähtee ja minä en. tämä on nyt se ongelma. Se, että välillä käydään reissussa tyttö-tai poikaporukassa, ei tarkoita sitä etteikö kestettäis toisiamme. Ylläpidetään kaverisuhteita ja osataan oitää hauskaa kavereidenkin kanssa. [/quote] Mikä sinua estää lähtemästä?! [/quote] Ei mua juurikaan kiinnosta lähteä yksin naisena neljän hengen miesporukan kanssa reissuun. Tuntuisi siltä kuin olisin väkisin mennyt mukaan. -ap

[/quote]

 

Eihän se nyt noin mene. Sinä ja miehesi olitte alunperin lähdössä, joten kaverit saisivat tuntea olevansa ylimääräisiä teidän reissullanne.

Vierailija
20/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan naurettavaa että sut tolla tavalla "potkitaan" pois yhteiseltä matkalta. Ota omia kavereita mukaan niin et ole ainoa nainen reissussa!